Gå til innhold

Beste julebrusen hos deg?!


k_forb

Hva er den beste julebrusen mener du?  

196 stemmer

  1. 1. Hva er den beste julebrusen mener du?

    • Telemarks Orange Julebrus
      7
    • Arendals Julebrus
      7
    • Trio Julebrus
      1
    • Grans Julebrus
      47
    • Lerums Julebrus
      10
    • Aass Julebrus
      5
    • Arendals Julebrus
      1
    • Hamar/Lillehammer Bryggeri Julebrus
      28
    • Borg Julebrus
      3
    • E.C Dahls Julebrus
      25
    • CB Julebrus
      17
    • Hansa Julebrus
      19
    • Mack Julebrus
      7
    • Oscar Sylte Julebrus
      5
    • Oskar Sylte - Rudolf og Nissen brus
      2
    • Ingerfærøl
      6
    • Nisse Noppes Julebrus
      3
    • Berntsen Julebrus
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arendals Julebrus

 

ingen, jeg mener INGEN slår Arendals Julebrus!

5052957[/snapback]

I Second, third and fjerd that !

 

 

Arendals Julebrus er bra, kjøper alltid mye av den før jul. Bor i Skien, men familien har et slags feriehus i Arendal, og vi kjenner endel der nede, så det blir til at vi kjøper et lass med Arendals Julebrus når juletidene nærmer seg

Lenke til kommentar
Argh! Hater alle som desperat forsøker å få i gang julestemning i oktober! Det er FEIL! Det skal ikke være sånn, og julebrusen er minst en måned for tidlig ute. Go die in a fire!  :realmad:

5054684[/snapback]

 

Tenk på de som reiser til utlandet og tilfeldigvis vil ha med seg god brus? Ikke være sur. Julen er koselig!

5054773[/snapback]

 

Rødbrus selges hele året uansett. Det er bare at i disse tider gir de den nytt navn og ny etikett, altså julebrus.

Julen er koselig, men ikke når den varer fra midten av oktober til slutten av januar. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hvorfor er julebrus ALLTID smak av rødbrus i forskjellige varianter egentlig?

For noen år siden fant jeg noe julebrus (på plastflasker) som smakte en blanding av vanilje og champagnebrus. Det var dødsgodt, men husker ikke navnet på den. Noen hjelpe meg? Alt jeg har prøvd å kjøpe senere er bare vanlig rødbrus med altfor mye kullsyre i.

 

Ang. utenlandske kiosker, en pakistanskeid kiosk på hjørnet der jeg bodde, solgte julebrus som var 1-2 år gammel til 5kr flaska med en kjærlig-på-pinne eller annet godteri tapet fast til flaska, sikkert langt ut på dato det og :) Skulle vært anmeldt for å forgifte småunger.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Husker jeg som liten våkna opp til en kasse Hamar & Lillehammer Julebrus hver jul, fra en ansatt på bryggeriet. Er det rart jeg synes det er den eneste julebrusen?

 

Uansett, det er en skam for Norge at julebrusen er i salg i oktober. Jeg boikotter til 1. desember...

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet finnes det bare en julebrus som ikke bare er en vanlig rødbrus med annen etikett. EC Dahls sin.

Kan noen nevne en annen julebrus som er helt unik og ikke bare er et ”Old shit, new wrapping”-konsept?

Huke seg ned og vente på lokalpatriotistene.

5056142[/snapback]

For det første: Julebrus skal være brun. Ikke rød.

 

For det andre: Du glemte Hamar/Lillehammer-brusen :)

Unik smak som kun fåes som julebrus og ikke ellers i året kamuflert som noe annet.

 

Som nokså nyinnflyttet trønder: Hva er egentlig greia med Dahls? Denne smakte helt vanlig champisbrus etter min oppfatning.

 

Når alt kommer til alt er det vel fortsatt den man vokste opp med som er den eneste ekte, skikkelige julebrusen. Alt annet blir dårlige erstatninger.

Lenke til kommentar
Hamar Bryggeris julebrus er bæææææst. :dribble:

5056134[/snapback]

Hm, ser denne har kommet på butikken nå.

Syns den ser ut som champagnebrus, så jeg har aldri hatt troa på den, men det er tydeligvis at folk her syns den er god så kanskje jeg burde prøve den en gang..

5056179[/snapback]

 

 

Den er ikke som champagnebrus. Smaker mer og anderledes. Prøv den. Er oppe i 2 Sixpacks på 4 dager nå.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet finnes det bare en julebrus som ikke bare er en vanlig rødbrus med annen etikett. EC Dahls sin.

Kan noen nevne en annen julebrus som er helt unik og ikke bare er et ”Old shit, new wrapping”-konsept?

Huke seg ned og vente på lokalpatriotistene.

5056142[/snapback]

 

Grans! det er i tillegg den beste som finnes! :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...