Gå til innhold

Filmer de snakker norsk i eller nevner Norge


Wobokel

Anbefalte innlegg

Og han snakker i hvert fall ikke svensk ettersom han liksom er italiener.

5467838[/snapback]

 

 

Skuespilleren som spiller han fyren er svensk..... godt mulig han kan italiensk også.. men han bør kunne snakke svensk da han er svensk....selv om han spiller italiener...

5468092[/snapback]

 

Ja, han snakket svensk i Hamilton, mens i Armaggedon spilte han russer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke laget ennå, men har hørt at de skal filme deler av den neste James Bond filmen i gamle Stavanger. Det var noen folk fra hollywood som gikk rundt og så seg om.

5468083[/snapback]

Den forrige filmen (den de filmet på Island) skulle egentelig vært filmet et sted på breene i Norge. Men de valgte andre innspillingssteder.

Lenke til kommentar
Og han snakker i hvert fall ikke svensk ettersom han liksom er italiener.

5467838[/snapback]

 

 

Skuespilleren som spiller han fyren er svensk..... godt mulig han kan italiensk også.. men han bør kunne snakke svensk da han er svensk....selv om han spiller italiener...

5468092[/snapback]

 

Ja, han snakket svensk i Hamilton, mens i Armaggedon spilte han russer...

5468103[/snapback]

Han banner på svensk i Jurassic Park 2 :)

Lenke til kommentar
Er ikke laget ennå, men har hørt at de skal filme deler av den neste James Bond filmen i gamle Stavanger. Det var noen folk fra hollywood som gikk rundt og så seg om.

5468083[/snapback]

Den forrige filmen (den de filmet på Island) skulle egentelig vært filmet et sted på breene i Norge. Men de valgte andre innspillingssteder.

5469220[/snapback]

 

de ble nektet å filme i norge fordi isen ikke var trygg

Lenke til kommentar
Er ikke laget ennå, men har hørt at de skal filme deler av den neste James Bond filmen i gamle Stavanger. Det var noen folk fra hollywood som gikk rundt og så seg om.

5468083[/snapback]

Den forrige filmen (den de filmet på Island) skulle egentelig vært filmet et sted på breene i Norge. Men de valgte andre innspillingssteder.

5469220[/snapback]

 

de ble nektet å filme i norge fordi isen ikke var trygg

5484547[/snapback]

Off, kjipern det. Det hadde vært fett om en Bond-film hadde vært filmet i Norge da.

Lenke til kommentar
mener en del av handlingen til en steven lamegal movie er satt til en hytte i Norge, "The Foreigner".. jeg så ikke mye på filmen akkurat.

5493133[/snapback]

 

Som jeg nevnte tidligere i denne posten: så skal vist handlingen foregå der, men fullt ut så klarer en ikke se anntydning til fjell i området, og hytta ser ut som en gammel dansk gård.. Mitt tips er at det skjer i Danmark og at de var for gjerrige til å ta turen over skagerakk

Lenke til kommentar
Arve Juritsen i Star Wars V; :D )

5465627[/snapback]

 

ifølge imdb har han ikke spilt der....

5465701[/snapback]

IMDB lister ikke opp statister. Arve Juritzen dør 3 ganger i Star Wars episode V.

 

mener en del av handlingen til en steven lamegal movie er satt til en hytte i Norge, "The Foreigner".. jeg så ikke mye på filmen akkurat.

5493133[/snapback]

 

Som jeg nevnte tidligere i denne posten: så skal vist handlingen foregå der, men fullt ut så klarer en ikke se anntydning til fjell i området, og hytta ser ut som en gammel dansk gård.. Mitt tips er at det skjer i Danmark og at de var for gjerrige til å ta turen over skagerakk

5494806[/snapback]

Når de blir angrepet i den hytta så sier jo Steven at angriperne pratet dansk.

Lenke til kommentar
Spessielt mange skandinaviske imigranter som bosatte seg i de nordlige statene; fra rundt de store sjøene og vestover.

Har slektninger som bor der sjøl.

I visse deler er mye kultur og språk bevart. "ya?" i Fargo er ingen tilfeldighet.

5464587[/snapback]

Fargo er vel filmen hvor Cohen brødrene gjør narr av norskamerikanere :D Jeg vet ikke om det har vært nevt før i denne tråden, men han makkeren til Andy Sipowitz i NYPD blue er norsk, han kom som liten gutt til amerika sammen med familien sin som fattige immigranter, eller noe. Ganske trist historie i grunn. De kom fra fattige Norge.. :roll:

Lenke til kommentar
mener en del av handlingen til en steven lamegal movie er satt til en hytte i Norge, "The Foreigner".. jeg så ikke mye på filmen akkurat.

5493133[/snapback]

 

Som jeg nevnte tidligere i denne posten: så skal vist handlingen foregå der, men fullt ut så klarer en ikke se anntydning til fjell i området, og hytta ser ut som en gammel dansk gård.. Mitt tips er at det skjer i Danmark og at de var for gjerrige til å ta turen over skagerakk

5494806[/snapback]

Når de blir angrepet i den hytta så sier jo Steven at angriperne pratet dansk.

5494969[/snapback]

 

Hehe ja ikke sant. Men alikevell skal hytta ligge i Norge =) Lenge siden jeg har sett den, så husker ikke det med at Steven sa at de var danske..

 

Tydligvis mange som ikke leser tidligere poster her :p Mye gjentagelser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...