Gå til innhold

+30 Spell Damage for hunters?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei. Det er noe av det mest latterlige jeg har sett. +14,4dmg på arcane shot(shit)? Hurra..... Neh, totalt bortkasta. +15agi ftw.

EDIT: okei da, + 28,8 siden hun har på 2 våpen..men uansett :no:

Endret av Sub-Lock
Skrevet

Uh..

Nesten like teit som en warlock med +15 agility..

Huntere er en ranged klasse som får attack power og crit fra agility. Hunter er ikke en caster.

Men versågod, skal du først sløse kan du jo skaffe +55 healing spells for å gjøre mend pet bedre :D

Skrevet

Kan tenke meg en bedre måte å sløse bort ~400g på, men for all del, så lenge de ikke roller/bruker dkp på clothitems med +damage skal ikke jeg si noe på det.

(det kan dog være han/hun har det pga. en heller tvilsom dragning mot rosa/lilla glød)

Skrevet
Med 2x30spelldamage vil arcane shot gjøre ca 15 dmg mer.

Spells med lav casting time får liten bonus av +spelldamage.

5052774[/snapback]

feil, ca. 14.4 per enchant. omtrent 42% utbytte av instantcasts opp til 1,5s. Fra og med 2sec cast øker +dmg igjen.

Skrevet

5052774[/snapback]

feil, ca. 14.4 per enchant. omtrent 42% utbytte av instantcasts opp til 1,5s. Fra og med 2sec cast øker +dmg igjen.

5057060[/snapback]

Husket ikke nøyaktige tall, så det var et "wild guess" for å påpeke at du slett ikke fikk 60 dmg mer.

Skrevet

5052774[/snapback]

5057060[/snapback]

Husket ikke nøyaktige tall, så det var et "wild guess" for å påpeke at du slett ikke fikk 60 dmg mer.

5057342[/snapback]

jeg hadde allrede sagt hvor mye dmg dem fikk da.. og å bomme med 100% er jo litt teit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...