Gå til innhold

Arendal-Grimstad på 2 min


MAC_USER

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
arendal-grimstad tar mellom 15-20min med "vanlig" fart

5030555[/snapback]

 

det kommer jo ann på hvor i arendal du er og hvor i grimstad du skal til da. han kjørte jo ikke på småveier eller no sånn, var jo kun E18... men alikevell sykt!

 

er litt :ohmy: men mest :nei::thumbdown:

 

Edit: feil quote

Edit2: fant riktig quote

Endret av Minerva
Lenke til kommentar
arendal-grimstad tar mellom 15-20min med "vanlig" fart

5030555[/snapback]

 

det kommer jo ann på hvor i arendal du er og hvor i grimstad du skal til da. han kjørte jo ikke på småveier eller no sånn, var jo kun E18... men alikevell sykt!

 

er litt :ohmy: men mest :nei::thumbdown:

 

Edit: feil quote

Edit2: fant riktig quote

5031021[/snapback]

 

ja, tenkte hovedsaklig på e18

Lenke til kommentar

Herregud for en forbanna idiot. Hadde overhode ikke hatt noen moralske problemer med å "uhelldigvis" vingle rett i siden på han hvis han hadde kjørt forbi meg. Det der er kort og greit skrittet før selvmordsforsøk. Det finnes ingenting positivt å si om det her.

 

Edit: Lurer veldig på hva han hadde tenkt å gjøre hvis det kom en trailer i mot og det var en foran også ... Jeg kan garantere at han ikke hadde overlevd det selv om han hadde funnet en luke å kile seg mellom.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Han har iallefall valgt et tidspunkt da det ikke er så mange biler ute på veien, så litt ansvarlig er han iallefall....

5031468[/snapback]

 

Ehh, håper virkelig du spøker. Dette er idiotfakter av største rang og vedkommende viser total mangel på respekt for andres liv. Han har null kontroll over dette "stuntet", og det er et under at ingen ble skadd. Hadde faktisk fått en god følelse hvis jeg hadde kommt mot ham med en DIGER trailer, slik at han ble most for evig og alltid. Slike folk burde aldri fått lappen på noe som helst, og han bør få seg et par år med pallespikring hvis han blir tatt.

Lenke til kommentar

Det jeg la merke til først og fremst her er at faktisk media er med på å blåse opp dette, og gjøre det til noe kult, på den typiske "ikke si at vi sa det, men ser det ikke litt tøft ut da?", og de gir stjerner i margen til idiotene som foretar seg slike stunts.

 

Det er underholdningsverdi i slikt, helt klart. Uansett hva man synes, er det spennende å se slik kjøring, vel vitende om at det ikke lengre "bare er en film", men ekte. Det er nettopp det som gjør det så spennende. Tom Cruise på en motorsykkel som hele tiden på magisk vis bytter fra asfalt slicks til offroad dekk mens han kjører overalt i full peising er liksom ikke like spennende som en type som våger livet sitt på en vanvittig ferd på trafikkert åpen vei.

 

Jeg føler meg litt skitten når jeg liker slikt, det må jeg innrømme. Det er moralsk forkastelig å i det hele tatt ofre oppmerksomhet på slikt, men nysgjerrigheten er gjerne sterkere enn moralen.

 

Så jeg måtte jo bare se den.. :hrm:

Lenke til kommentar
Det jeg la merke til først og fremst her er at faktisk media er med på å blåse opp dette, og gjøre det til noe kult, på den typiske "ikke si at vi sa det, men ser det ikke litt tøft ut da?", og de gir stjerner i margen til idiotene som foretar seg slike stunts.

 

Det er underholdningsverdi i slikt, helt klart. Uansett hva man synes, er det spennende å se slik kjøring, vel vitende om at det ikke lengre "bare er en film", men ekte. Det er nettopp det som gjør det så spennende. Tom Cruise på en motorsykkel som hele tiden på magisk vis bytter fra asfalt slicks til offroad dekk mens han kjører overalt i full peising er liksom ikke like spennende som en type som våger livet sitt på en vanvittig ferd på trafikkert åpen vei.

 

Jeg føler meg litt skitten når jeg liker slikt, det må jeg innrømme. Det er moralsk forkastelig å i det hele tatt ofre oppmerksomhet på slikt, men nysgjerrigheten er gjerne sterkere enn moralen.

 

Så jeg måtte jo bare se den..  :hrm:

5032368[/snapback]

 

What he said.

Lenke til kommentar
så hvor langt er det fra arendal-grimstad? vet ikkje det jeg... bor i bergen... :p

5031384[/snapback]

 

ca. 2-2.5 mil vil jeg tro

5031389[/snapback]

 

Påkjøringa til Nedenes til avkjøringa ved statoil tar 15 min i 80 km i timen. Kjørte t/r der til jobb hver dag i sommer, + en del på jobben. Nedeneskrysset - statoil harebakken tar ca 6 min i 80. Så rett i overkant av 20 min på E18 til vanlig, i 80.

 

Edit: latterlig. Fyren bruker jo ikke 2 min fra Arendal til Grimstad. Filmen er 5 min lang og starter på nidelvbroa i retning nedenes, ca 7 km fra Arendal.

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Herregud for en forbanna idiot. Hadde overhode ikke hatt noen moralske problemer med å "uhelldigvis" vingle rett i siden på han hvis han hadde kjørt forbi meg. Det der er kort og greit skrittet før selvmordsforsøk. Det finnes ingenting positivt å si om det her.

 

Edit: Lurer veldig på hva han hadde tenkt å gjøre hvis det kom en trailer i mot og det var en foran også ... Jeg kan garantere at han ikke hadde overlevd det selv om han hadde funnet en luke å kile seg mellom.

5032060[/snapback]

 

Tror egentlig han mente det ironisk. Hvis man først skal kjøre i 300, så hvorfor ikke ta en tur til Tyskland der det faktisk, på enkelte strekninger er lovlig og forholdene er lagt til rette for det? Bare idioter som gjør slikt.

Lenke til kommentar
Han har iallefall valgt et tidspunkt da det ikke er så mange biler ute på veien, så litt ansvarlig er han iallefall....

Tenkte det samme. Er null trafikk på veien, så det er kanskje tatt (innspilt) tidlig på morgenen?

 

Jeg la merke til at det var regn, men veibanen var likevel relativt tørr. Skummelt bare det.

 

Når han kjører på et hjul og kommer seg ned på to hjul igjen, så har ikke han mye kontroll. Holdt også på å kjøre ut en gang.

 

Men at sjåføren er totalt blottet for kontroll, selvmordsforsøk osv., den kjøper jeg ikke helt. Ønsker likevel ikke å se flere sånne videoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...