MysticoN Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Etter det jeg har forstått så er det paladins sin review som er i 1.9 altså talent review etc. 1.9 patchen kommer til å bli svær så den kommer nok ikke før jul 5024623[/snapback] ENDELIG.. KANSKJE palladin slutter å kvine på shaman forumet no.. selv tviler jeg på det.. synd med folk som ikke klare å lære seg å spille og velge den enkle vegen.... Endret 22. oktober 2005 av MysticoN
MysticoN Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Jeg spiller shaman, og synes de er perfekte, kanskje litt for imba.En shaman me enhancement/resso build er ganske imba. Synes ikke shamans trenger noen nye talents. off-topic: can shamans ha beastslaying på øksen sin samtidig som windfury f.eks? 5029989[/snapback] dette tyder vel på at du ikke har kommet så langt med din shaman enda... synest at enchant treet skulle blitt litt forandring på.. er MANGE klasser som eier en shaman i pvp.. hunter, warrior, rogue, og mage.. med mage og hunter er den no en anna historie vist det er shamanen som angriper.. da vinner han nokk sikkert.. men angriper en hunter eller mage en shaman så er det game over for shamanen.. det gjelder å lære hvordan man burde/skal spille sin klasse.. så JA jeg håper på at det blir noen buffs til shaman snart.. men om det blir i patch 1.9 tror jeg neppe.. Edit: Zlash: Jo, jeg mener seriøst at paladins mangler verktøyene for å være effektive i PvP. De kan være veldig bra PvP healere, men som en hybrid skal de ikke bli tvunget inn i den rollen. Forbedringene som druids fikk er et godt eksempel. De kan nå specce til å bli en bra tank, en bra healer, eller en bra dps klasse. Spesialisering er hva de ønsker. Akkurat samme som din shaman kan specce til å bli bra i melee, bra med shocks, eller en god healer med mana totem. Palladin er ikke ment til å være en DPS klasse.. det er det som er forskjellen på shaman og palladin.. DPS eller 10 liv.. og du velger en melee shaman så har det FAKTISK ikke så mye å si om du har masse talents i enchant treet.. det eneste som er brukbart der er Flurry. en go melee shaman er flink melee pga gear og ikke talents. shaman er på en måte bundet til å være whannabee mage.. nesten alle armor settene er for element shamans.. så du bør nokk teste ut shaman/lese litt på forum før du snakker om shaman. og er du klar over kor mye DRITT en shaman må velge får å få Mana Tide Totem?? det som er synd her at palladin har kvinet seg til mer dmg.. tror at den klassen som kommer til å bli overpowerd i fremtiden vil være palladin.. Endret 22. oktober 2005 av MysticoN
Cappo Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) det som er synd her at palladin har kvinet seg til mer dmg.. tror at den klassen som kommer til å bli overpowerd i fremtiden vil være palladin.. Haha... Er det rart syns du? Greit nok at kanskje ikke enchantment shaman har den råeste damagen, men tror du virkelig en paladin har mye å stille opp med mot disse shock shamanene? Rekker jo ikke å drepe de før de har shocka oss ihjel. Samme hvordan du speccer en paladin vil du aldri få skikkelig damage. Pr. idag anyways... Og ja. Det er meninga at det er paladins som skal være overpowered. Sånn har det alltid vært i Blizzard spilla. Spesielt i Diablo 2 er paladin slik de skal være. En warrior med healing og kick ass damage. Blizzard er kanskje horde lovers, men i Diablo 2 er det oss de digger! Endret 23. oktober 2005 av Cappo
.V. Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Paladin er imba og gimp på samme tid, de har så imba buffs at det skulle faen meg ikke vært lov, men det høres rimelig trist ut solo.
Tåkefyrste Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Paladin er imba og gimp på samme tid, de har så imba buffs at det skulle faen meg ikke vært lov, men det høres rimelig trist ut solo. 5050095[/snapback] Haha, ja riktig... Håper buffsa våre blir buffa, for de eneste som er brukbare nå er BoS (I BWL) og BoW
.V. Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Har jeg misforstått noe grundig, eller kan du i teorien har alle typer blessings på alle i raidet, om du har nok paladins? Og hva med auras?
Nikkor Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Du kan ha alle auras, men aura'ene funker bare på de som er i partyet. Men du kan buffe hele raidet med vanlige buffs.(forskjellige buffs)
.V. Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Så f.eks. MT kan ha +AP, +300 paldinhealing, +10% stats, immune to slow/root og 60 fire resistance/700 armor, samtidig som casters kan få ting som -30% aggro og +30 manaregen? Easymode...
dimdal Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Greit nok at kanskje ikke enchantment shaman har den råeste damagen, men tror du virkelig en paladin har mye å stille opp med mot disse shock shamanene?Rekker jo ikke å drepe de før de har shocka oss ihjel. Feil, det som skjer da er at når du popper bobla så er elemental-shamanen tom for mana. Uten mana er shaman null verdt.
Kasp Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Så f.eks. MT kan ha +AP, +300 paldinhealing, +10% stats, immune to slow/root og 60 fire resistance/700 armor, samtidig som casters kan få ting som -30% aggro og +30 manaregen?Easymode... 5050904[/snapback] Jepp
Zlash Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Palladin er ikke ment til å være en DPS klasse.. det er det som er forskjellen på shaman og palladin.. DPS eller 10 liv.. Uansett hvor mye du snur og vender på det så ER Paladin en hybrid. Og hvis du mener at en paladin kun kan være god for healing så oppfyller den ikke kravene til å være en hybrid. Feil, det som skjer da er at når du popper bobla så er elemental-shamanen tom for mana. Uten mana er shaman null verdt. Hahaha, en shaman har generelt mye mer mana enn en Paladin. Årsaken til at du går tom for mana er at du bruker dem opp på shocks! Spill litt defensivt og du kan heale like godt som en paladin. Blir du angripet, bruk frostshock eller totem på å lage litt avstand og fortsett å heal. En shaman har mye raskere heals iforhold til Paladins, så dette er ikke noe problem. De gode paladinene bruker ikke skjold for å heale uansett. De holder fint med stun/repentance/irongranade/net-o-matic projector osv. Jeg har sett så mange hordelinger klage over at Alliance taper p.g.a. de ikke har paladins som leker warrior etc. men jeg ser nesten ALDRI noen shamaner bruke mana til å heale sine kamerater. Alt går i shock, shock, totem, shock. Endret 24. oktober 2005 av Zlash
dimdal Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Hahaha, en shaman har generelt mye mer mana enn en Paladin. Årsaken til at du går tom for mana er at du bruker dem opp på shocks! Spill litt defensivt og du kan heale like godt som en paladin. Blir du angripet, bruk frostshock eller totem på å lage litt avstand og fortsett å heal. En shaman har mye raskere heals iforhold til Paladins, så dette er ikke noe problem. Som det sto i det innlegget jeg har sitert: "Rekker jo ikke å drepe de før de har shocka oss ihjel." Da går man jo ut i fra at vedkommende spammer shocks.... og det er jo akkurat det jeg forteller; Da går du tom for mana med en gang. Neste gang leser du det jeg har sitert før du prøver å rette på meg..
Keylar Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Så f.eks. MT kan ha +AP, +300 paldinhealing, +10% stats, immune to slow/root og 60 fire resistance/700 armor, samtidig som casters kan få ting som -30% aggro og +30 manaregen?Easymode... 5050904[/snapback] Good to be Alliance
likferd Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har sett så mange hordelinger klage over at Alliance taper p.g.a. de ikke har paladins som leker warrior etc. men jeg ser nesten ALDRI noen shamaner bruke mana til å heale sine kamerater. Alt går i shock, shock, totem, shock. 5051495[/snapback] Nå vet jeg ikke helt om jeg forstår hva du mener, men uansett. Spiller jeg med guildfolk eller med folk jeg kjenner, healer shamaner og druider vi andre melee klassene. Men er du i en "pickup" battleground, og kansje ikke er i et raid engang, er det stort sett "hver mann for seg selv"
Kanetheheatsink Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Fjern boble!! Gi paladins et snev av dps kontroll Paladins flest er dritlei hele boble mobbingen. V 5039554[/snapback] Dessuten, "bobletingen" har en cooldown på 5 minutter, som vil si at du kan bruke den maks 2-3 ganger i BG.. Blir så jævlig lei av å høre at paladiner kan boble,boble,boble og boble
MysticoN Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 det som er synd her at palladin har kvinet seg til mer dmg.. tror at den klassen som kommer til å bli overpowerd i fremtiden vil være palladin.. Haha... Er det rart syns du? Greit nok at kanskje ikke enchantment shaman har den råeste damagen, men tror du virkelig en paladin har mye å stille opp med mot disse shock shamanene? Rekker jo ikke å drepe de før de har shocka oss ihjel. Samme hvordan du speccer en paladin vil du aldri få skikkelig damage. Pr. idag anyways... Og ja. Det er meninga at det er paladins som skal være overpowered. Sånn har det alltid vært i Blizzard spilla. Spesielt i Diablo 2 er paladin slik de skal være. En warrior med healing og kick ass damage. Blizzard er kanskje horde lovers, men i Diablo 2 er det oss de digger! 5049861[/snapback] Hørest nokk mest ut som de fleste palladins skulle vært warrior.. skal ikke si noe om at elemental shamans er overpowered eller ikke.. har aldri spillt det og skal heller aldri gjøre det:) men palladin er ikke en dps klasse. LIVE WHIT IT! synest desuten at palladin har mer enn nokk dps no.. har møtt palladin som har ganske så syk dps... kanskje prøve å spille andre klasser og dere vil finne ut at verden ikke er så firkantet som dere tror...
Edmund Blackadder Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Er veldig enig med at Mage trenger noe End-game hjelp!
Lucifer 666 Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Er veldig enig med at Mage trenger noe End-game hjelp! 5057003[/snapback] Støttes 100%
Tåkefyrste Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Er veldig enig med at Mage trenger noe End-game hjelp! 5057003[/snapback] Støttes 100% 5057407[/snapback] http://www.styxelite.com/imagesz/pvp.WMV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå