Gå til innhold

Naken vokalist ga oralsex på scenen


gustav

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Saken var at noen gutter helt foran scenen hadde tatt av seg på overkroppen, og en av disse igjen valgte å hoppe opp på scenen og selv ta av seg buksa. Og deretter ga vokalisten publikummeren noe som kunne minne om munnsex
:sick:

 

Hadde ikkje gått på ein konsert med det bandet om dei betalte meg for det. PR-kåt er han nok ja.

Lenke til kommentar

Det sto jo i artikkelen at de utførte "noe som lignet på oralsex". Ærlig talt, er det noe å fyre seg opp over? Nord-Norge har mye rar humor "søringer" ikke skjønner (jeg er derfra selv), og det tok litt ekstra av på scenen.

De hadde ikke sex fysisk, de bare simulerte det.

Nordnorsk humor kan virke homoerotisk ladet til tider, men jeg kjenner da pokker så mange Oslo-folk som har helt syk homoerotisk humor, og det er bare moro. Det er ikke sånn at vi sitter og onanerer sammen for det.

 

Når synthisten i Rammstein står foran vokalisten og blir "tatt bakfra" av en gigantisk syntetisk penis, mens han messer "BUCK DICH" og spruter litervis med melk ut over publikum som klimaks, da klager liksom ingen.

 

Dere lager storm i et vannglass. Bandet er et moroband på linje med Luxus Leverpostei. Nuff said?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det sto jo i artikkelen at de utførte "noe som lignet på oralsex". Ærlig talt, er det noe å fyre seg opp over? Nord-Norge har mye rar humor "søringer" ikke skjønner (jeg er derfra selv), og det tok litt ekstra av på scenen.

De hadde ikke sex fysisk, de bare simulerte det.

Nordnorsk humor kan virke homoerotisk ladet til tider, men jeg kjenner da pokker så mange Oslo-folk som har helt syk homoerotisk humor, og det er bare moro. Det er ikke sånn at vi sitter og onanerer sammen for det.

 

Når synthisten i Rammstein står foran vokalisten og blir "tatt bakfra" av en gigantisk syntetisk penis, mens han messer "BUCK DICH" og spruter litervis med melk ut over publikum som klimaks, da klager liksom ingen.

 

Dere lager storm i et vannglass. Bandet er et moroband på linje med Luxus Leverpostei. Nuff said?

5023746[/snapback]

 

Vel... Nå leste jeg jo at han faktisk puttet pikken i kjeften. Et stykke fra systentiske peniser og melk dette her. Må vel ha vært speedet eller noe. Om dette er typisk nordnorsk humor, så er jeg glad jeg aldri har vært lenger nord enn Sogn & Fjordane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...