Gå til innhold

To alternative multimediaprogrammer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RealMedia selskapet synes jeg har brukt dårlige løsninger som er noe ufine overfor brukerne, så der kan jeg tro at RealAlternative kan være en løsning. Quicktime drives vel seriøst nok av Apple, så hvorfor bry seg med alternativet (for det produktet)? Kan alternativet komme med like gode løsninger som Apple selv?

 

Er det et seriøst firma / seriøse personer som lager programmene som artikkelen presenterer (noen som vet mer om alternativene) ?

Lenke til kommentar
Fordelene ved å installere de alternative programmene fremfor de originale er at de alternative er raskere å installere og lettere å kjøre.

Kanskje ennå viktigere: De kommer uten reklame, spyware, popups og "påminnelser" om å kjøpe en oppgradert versjon.

 

RealAlternative og Quicktime Alternative synes jeg er glimrende. De gjør akkurat det jeg vil uten at jeg blir pådyttet noe ekstra.

Lenke til kommentar
Fordelene ved å installere de alternative programmene fremfor de originale er at de alternative er raskere å installere og lettere å kjøre.

Ok, så jeg skal installere de alternative programmene fordi de er raskere å installere enn originalen? Hva hvis jeg allerede har originalen? "Flytt ut fra ditt gamle hus, kjøp heller vårt! Det er nemlig mye raskere å bygge!"

 

Det er flott at det kommer flere programmer som bare har det mest nødvedige, og derfor slipper masse unødige effekter og andre irritasjonsmomenter, men jeg holder meg til iTunes. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...