Gå til innhold

Problem med ekstern hd

Rebelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke ekstern harddisk

os. winxp alt ser greit ut, drivere aut.installert men finner ikke igjen hd i min datamaskin eller under diskbehandling i adm.verktøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, er ikke sikker på hvordan det er med eksterne disker, men jeg regner med at de må formateres før bruk på samme måte som interne disker :hmm:

Slik gjør du:

Start - Kontrollpanel - Ytelse og vedlikehol (bytt til katogorivisning dersom du har på klassisk visning) - Administrive verktøy - Datamaskinbehandling

Gå på diskbehandling i margen - finn den eksterne disken, høyreklikk på den g velg formater!

Lykke til :thumbup:

Skrevet
Hmm, er ikke sikker på hvordan det er med eksterne disker, men jeg regner med at de må formateres før bruk på samme måte som interne disker :hmm:

Slik gjør du:

Start - Kontrollpanel - Ytelse og vedlikehol (bytt til katogorivisning dersom du har på klassisk visning) - Administrive verktøy - Datamaskinbehandling

Gå på diskbehandling i margen - finn den eksterne disken, høyreklikk på den g velg formater!

Lykke til :thumbup:

5020736[/snapback]

Hadde det vært så greit da. jeg formaterte den før jeg innstallerte den i ekstern boks. men den er alstså ikke visuelt synlig noen steder om jag kan si det på den måten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...