Gå til innhold

PSU-en til xbox360 er dritt stor


arqe88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er koselig med sånne svære greier jeg. På Xbox hadde vi jo advanced Scart cable, og den nyeste strømledningen som ikke skulle starte en brann av seg selv slik at alle i familien din ble brent til små bacon-luktende kjøttbiter. Det viser litt muskelkraft. Det eneste som kan være dumt er at den må gjemmes vekk i og med at det blir ganske minimalistisk HDTV-på-veggen deal når den kommer. :hmm:

 

EDIT: Da er det avkreftet. Det er bare på beta-kitsene at det følger med en sånn en.

Endret av MattMan
Lenke til kommentar

En kan selvsagt diskutere hvor viktig det er, men fikk stiftet bekjentskap med kolossen på X05. Den er virkelig gedigent stor og gedigent stygg. Den var gjemt bort på de aller fleste maskiner, men kom tilfeldigvis over den der den lå bak en TV. Får deg virkelig til å tenke "Hva i alle...?". Tipper det går 8 av psu-ene til laptopen min på den. Får meg ikke til å ville stå over Xbox 360, men skal jeg være ærlig foretrekker jeg litt mer håndterlige psu-er.

 

Bildet er ekte, har selv sett adapteren som sagt, men jeg håper og tror vi får se mindre versjoner i butikkene.

Lenke til kommentar

Gjer ingenting om PSU'n er stor, den hadde i mitt tilfelle også blitt liggande bak bordet konsollen skulle stått på.

Det er fin løysing å ta den "ut av" konsollen sidan konsollen blir mindre og støyar mindre.

Koffor har "alle" egentlig imot Microsoft? Tipper dei fleste sitter med eit MS OS når dei skriver.... :roll:

Lenke til kommentar

Hvis jeg husker rett, så er de bildene blitt tatt fra en som fikk teste en av de uferdige Xboxene. De bildene har blitt lagt ut på nettet før.

Det var iallefall meningen at de skulle gjøre noe med PSU'en/volt adapteren, men om det har blitt gjort, vet jeg ikke.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar

Vel, jeg ville tippe at den PSU-en kommer ekstern med retail også. Er jo egentlig bare logikk.Altså:

 

Beta-versjonen av boksen kom med ekstern PSu av typen vist på bildet. Det er da naturlig og tro at selve Xbox-en er full i maskinvare, altså ikke noe mer plass der til PSU. Dog er det jo ikke noe problem siden PSu-en tross alt er ekstern i beta-versjonen. Får de noe bedre plass til PSU i retail-versjonen? Neppe. Da er det jo egentlig to muligheter her da.

 

1. Retail utgaven kommer med ekstern PSU.

 

2. Microsoft bestemmer seg for å endre litt på designet så de får palss til intern PSU.

 

Jeg tror egentlig ikke at Microsoft har tenkt til å endre noe på designet nå, da konsollene allerede er satt i produksjon. Dermed er det nærtliggende for meg å tro at PSU-en blir ekstern. Dog kan det jo selvfølgelig i teorien tenkes at Microsoft har tatt hensyn til at de kanskje vil ha interne PSU-er, og har satt av plass til det. Da er det litt merkelig at beta-versjonene hadde ekstern PSU. Nei, jeg satser på punkt 1. jeg.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...