Gå til innhold

Problem med opptatering av PunkBuster på AA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Jeg tengte jeg skulle spille Americas Army igjen, siden det var så morro.

Det har nå kommet en ny versjon, og en ny versjon av punkbusteren..

Da jeg joiner en server, starter den opptateringa av punkbusteren, men da den kommer til 100%, starter den på nytt...

Er det noen som vet hva som er feil?

Etter at det har skjedd et par ganger, hopper jeg ut i windows igjen, og denne feilmeldingen kommer:

Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2214 MHz with 1023MB RAM

Video: NVIDIA GeForce 6600 GT (7801)

General protection fault!

History: UGameEngine::Tick <- Level Bridge Crossing <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free

Hva kan være feil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkret funnet det du trengte, men du kan jo prøve å kjøre pb manuelt. Det ligger en .exe-fil i AA-foldern der du kan oppdatere PB.

OT: Har også akkurat "tatt fram" dette spillet igjen. Tenkte på å laste ned nye patchen, men orka ikke. Så kom en kamerat på den samme tanken, og nå har jeg begynt å spille dette litt igjen. Fant ut at jeg hadde droppa ned noen honor, så jeg prøver å komme meg opp til 15 i det minste nå :D

Skrevet (endret)

Grunnen til at den går mange ganger til 100% er at den oppdatere flere ting. Du er ikke tålmodig nok. :tease:

Uansett går det som regel en del kjappere å kjøre den manuelle fila (kommer hint om hvordan når du venter på at den skal laste ned in-game). Er en pbweb.exe (eller noe sånt) i AA/PP mappa?

Endret av JohnRichard
Skrevet
Grunnen til at den går mange ganger til 100% er at den oppdatere flere ting. Du er ikke tålmodig nok.  :tease:

Uansett går det som regel en del kjappere å kjøre den manuelle fila (kommer hint om hvordan når du venter på at den skal laste ned in-game). Er en pbweb.exe (eller noe sånt) i AA/PP mappa?

5037612[/snapback]

Sto en natt da ;)

Men den PBWEB.EXE funker ikke :(

Får bare server error og sånt.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...