erlend_halvorsen Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Er det noen som har noen anelse på hvilket redigeringsprogramm de bruker under produksjon av ekte filmer,f.eks Matrix , LOTR osv? Veldig takknemmelig for svar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Avid, skal være blant de beste for redigering av slike programmer. Vet uansett ikke om programmet er brukt for matrix, el LOTR men er veldig vanlig for tv-produksjoner
toretors Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 I film og TV-produksjon bruker man avid, vegas, final cut pro og adobe premiere
Torbjørn T. Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Premiere Pro vert ikkje mykje brukt profesjonell i film- og TV. Vil ikkje tru det er andre enn lokale TV-stasjonar som bruker det, Vegas og Pinnacle Liquid Edition. (eg kan ta feil, men det er iallfall ikkje mange som bruker dei). Det som vert mest brukt, vil eg tru er ulike løysningar frå Avid, og Apple sitt Final Cut Pro. Og so bruker dei andre program til effektar. Det hender og dei utvikler ny programvare for enkelte filmar, fordi det som finst ikkje er bra nok. T.d. til Fantastic Four, der dei lagde eit nytt program, som var basert på eit allereie eksisterande program, for å lage han flammefyren (har ikkje sett filmen, so eg veit ikkje kva han heiter...). Endret 21. oktober 2005 av incanus
uranus Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Hvilket program kan du lage de mest spektakulære effekter i da som ikke er umulig å klare uten erfaring?
Torbjørn T. Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Om eg skjønte deg rett, ville du ha eit enkelt program, som kan lage relativt bra spesialeffektar? (t.d. eksplosjonar og StarWars-lyssverd) EffectsLab.
erlend_halvorsen Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 Ett vanskelig programm til å lage spesialeffektar da ?
Torbjørn T. Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 NewTek Lightwave, Alias Maya, Discreet 3D Studio Max, Blender, Apple Shake og Adobe After Effects. Men alle dei stiller ikkje heilt i same klasse, då dei har litt ulike eigenskapar.
mandela Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 cinepaint (film gimp) & linux blir også brukt http://www.jahshaka.org/content/view/27/47/
tebo Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 I film og TV-produksjon bruker man avid, vegas, final cut pro og adobe premiere 5020714[/snapback] hvor finner jeg vegas
tebo Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 hvilke program er best av: avid, vegas, final cut pro og adobe premiere?
Blåbær Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Du kan ikke si best, de er alle bra nok til vanlig tv produksjon. Men nå tror jeg avid har flest kunder blant de profesjonelle.
tebo Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Du kan ikke si best, de er alle bra nok til vanlig tv produksjon. Men nå tror jeg avid har flest kunder blant de profesjonelle. 5039740[/snapback] Hvem har laget avid?
erlend_halvorsen Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Du kan ikke si best, de er alle bra nok til vanlig tv produksjon. Men nå tror jeg avid har flest kunder blant de profesjonelle. 5039740[/snapback] Hvem har laget avid? 5039802[/snapback] Det er vel Avid som har laget Avid;) Bedriften heter det samme som navnet.
erlend_halvorsen Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Apple Shake og Adobe After Effects er altså de mest brukte effect programmene? Får man Apple Shake til PC? Noen har kanskje lurt på hvorfor jeg spør om alt dette:P ; Har prosjekt på skolen om 1.verdenskrig der vi har 5 uker på å lage en film. Har nettop lært Maya 6.5 der jeg skal lage litt forskjellig til filmen + at jeg nå vil lære effect programm til å lage t.d eksplosjoner.
erlend_halvorsen Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Apple Shake og Adobe After Effects er altså de mest brukte effect programmene? Får man Apple Shake til PC? Noen har kanskje lurt på hvorfor jeg spør om alt dette:P ; Har prosjekt på skolen om 1.verdenskrig der vi har 5 uker på å lage en film. Har nettop lært Maya 6.5 der jeg skal lage litt forskjellig til filmen + at jeg nå vil lære effect programm til å lage t.d eksplosjoner. Vår gruppe blir uten tvil beste på skolen 5039916[/snapback]
Torbjørn T. Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Det var då og ein absurd trippelpost erlend_halvorsen.... EDIT: bruk Edit-knappen! Og du kan godt svare på fleire personar i same innlegg... Til topic: Shake er so vidt eg veit ikkje tilgjengeleg for Windows, men ein kan få det til Linux. Avid er ein produsent av program og hardware, ikkje eit namn på eit program. Avid sine program (og software/hardware kombinasjonar) er det næraste ein kjem ein industristandard. Det billegaste (og minst profesjonelle) prgrammet til Avid heiter Xpress DV, og koster litt under 5 000,-. Det neste på skalaen er Xpress Pro, som koster nesten 18 000,-. Aller øverst trur eg ein finn ein hardware/software-kombo som heiter DS Nitris. Då snakker ein fleire hundre tusen kroner.... Einig med rakib: ein kan ikkje seie at eit av dei er best, då dei har relativt like mogelegheiter. Det kjem stort sett an på kva ein liker best. Likevel trur eg Premiere Pro er litt mindre "profesjonelt" enn FCP og Avid Xpress Pro. FCP er mykje brukt av profesjonelle, noko eg tviler på ein kan seie om Premiere Pro. Vegas (og Pinnacle Liquid Edition for den saks skuld) veit ikkje kor mykje vert brukt, men eg veit at dei vert brukt litt av ulike lokale TV-stasjonar og kanskje og enkelte av distriktsredaksjonane til NRK og TV2. NRK sentralt derimot, bruker Avid, noko TV2 og gjorde, men eg trur dei har skifta til noko anna (veit ikkje om det er rett, og eventuelt kva dei har skifta til). EDIT 2: Skal du berre ha nokre eksplosjonar til eit skuleprosjekt, er nok EffectsLab eit godt val. Billeg, relativt enkelt, men samtidig kan ein få bra resultat. Sjå t.d. denne filmen, som du finn i denne tråden. Den eksplosjonen er laga med EffectsLab. Men du har sjølvsagt mykje støree mogelegheiter med AE... Endret 21. oktober 2005 av incanus
erlend_halvorsen Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Vet noen om en Tutorial til å lage Eksplosjon i After Effects?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå