Gå til innhold

The Defining Moments


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjeder meg på jobb og legger ut flere bilder.

 

Duelltrekanten på slutten av Leone's fantastiske The Good, the Bad and the Ugly.

 

gbu_se_de4.jpg

 

Her skulle det selvfølgelig også være et bilde av Tuco som springer over kirkegården akkompagnert av Ecstasy of Gold 10min tidligere, men jeg fant ikke bilde.

 

 

På slutten av Acopalypse Now!

 

trailer_28.jpg

 

 

Hvor Benjamin L. Willard(Martin Sheen) tar knekken på Kurtz (Marlon Brando) i tidenes morderscene som kryssklippes sammen med slaktingen av en okse på gamlemåten med øks. Ingenting skremmer og fascinerer mer enn virkeligheten.

 

Lenke til kommentar

Jeg synes det er vanskelig å bare velge et høydepunkt i The Boondock Saints, utenom "there was a firefight" har jeg så vidt klart å innskrenke meg til disse:

 

boondocksaints_007.jpg

Catch you on the flipside

 

recieveus.gif

Now you will recieve us

 

bsaints.jpg

Shepherds we shall be...

 

 

Burde egentlig hatt med bilde fra det øyeblikket hvor Il Duce kommer gående inn i rommet der de holdes fanget også.

Lenke til kommentar

*pirke pirke* Nemo, hu dama i Lock Stock bruker en Bren-gun. :)

 

Forresten, den scena fra American Psycho, er det virkelig Bale som sitter der med den sleipe sveisen og ser stygg ut? :ohmy:

 

EDIT: Eksos, jeg kan ikke gjøre annet enn å si meg enig der. Selv om at hver eneste scene i hele Big Lebowsky er noe å elske, er denne en av de beste. Så utrolig bra når han liksom skal kaste aska ut og ned skrenten, så blåser vinden MOT dem. :!:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Så American Psycho i går kveld. Bateman er HOT, men uheldig med bildet over. jpg-lossy osv. Men til poenget:

 

Life of Brian:

 

No big surprises here. Brian på korset synger med på "Always Look on the Bright Side of Life"

394457.jpeg

 

 

Monty Python and the Holy Grail:

 

THE KILLER RABBIT! RUN AWAY, RUN AWAY!

 

python_bloody_rabbit_L.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jurassic Park - Sett på Forum Kino i Bergen da jeg var fjorten. Er sannsynligvis den filmen jeg har sett oftest på kino, tror ikke det er mange som ikke lot seg imponere av filmen da den kom ut. Jeg elsker ET og Schindler's list, men ingen av Spielbergs filmer har gjort like stort inntrykk på meg som nettopp Jurassic Park.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg vil ha flere defining moments!

 

 

Requiem for a Dream

ellenburstynrequiemforadream00.jpg

Kjøleskapet går til angrep.

 

 

The March of the Penguins

86gy.jpg

Et pingvinpar finner hverandre til Bjørk-lignende musikk. Gåsehud.

 

 

Easy Rider

mardigras044uv.jpg

Den helt psykedeliske scenen fra Mardi Gras.

Endret av Nemo}
Lenke til kommentar

Kaffescenen i Heat, første gang i at legende Pacino og De Niro spiller mot hverandre. Får gåsehud av sekvensen, så ufattelig stort øyeblikk.

 

heat3.jpg

 

Give me your gun, your boots and your motorcycle, aiieieiiei

 

term1.jpg

 

The Shining - Jack i sin beste rolle. Kubrick er en utrolig regissør.

 

shining.jpg

 

Da Killah Rabbitz!

 

rabbitat.jpg

 

Seven, kanskje tidenes beste thriller. Er ikke rart at Pitt ble megastjerne.

 

dvd_mse047.jpg

 

David Leans beste film. Dr.Zhivago. St.Petersburg er mesterlig bygd opp i denne filmen, et epos!

 

ZHIVAGO.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...