Gå til innhold

Bilder fra World of Warcraft: The Burning Crusade!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De ingame screenshotsene ser jo ganske "real" ut da, men charactermaker'n ser fake ut, selvmekka tror nå jeg:P

5027281[/snapback]

Jepp. De fleste postene hvor det innholder in-game screenshotene blir slettet på US Forums. Litt mystisk :p

 

EDIT:

If you post links that ultimately lead to any images of areas in the game that are not yet designed to be accessible by players in the retail version, you will be permanently banned from participating in the World of Warcraft forums.
Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Oppdatering: Character-screen screenshots er bekreftet fake. De tre andre in-game bildene er med stor sannsynlighet ekte.

5027337[/snapback]

Kilde?

5027758[/snapback]

Et underground-forum jeg er medlem i og ikke kan linke til.

 

EDIT: Kan være feil selvfølgelig. Beste er å ta alt med en klype salt frem til BlizzCon, men det er det beste vi har til nå. Slår til og med de falske X-pack realease notene noen postet her :innocent:

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Jeg skriver som jeg gjorde i guild forumet mitt:

Jeg ble overasket når jeg så bildene og trodde på det. Men når jeg så nøye på Char. creation bildet så ser man at Blood elves har på seg en flott rød robe. Denne ligner jo på kvaliteten av det man får på lvl 60. Og absolutt ikke noen lvl 1 robe.

 

Roben minnet meg også om at det er akkurat den samme som de få blood elves'a har på seg i Azhara.

 

Konklusjonen er at dette er bare bra koding laget for å skape forhåpninger til den nye patchen. Ikke ekte.

Endret av thomas_c24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...