Gå til innhold

F.E.A.R. release 18okt


Anbefalte innlegg

Noen andre som gleder seg? Jeg skal hvertfall kjøpe spillet. MP eier.

 

IGN ga 92 på review

Norsk et eller annet blad ga 9 av 10 på review.

 

Snakket med EB games idag og de får inn spillet på tirsdag der hvor jeg bor. Prisen ligger på 399,- noe som ikke er høyt etter min mening.

 

Jeg er ganske hyped up nå as :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs om jeg ikke har bestilt det for lenge siden.... :thumbs:

Preorder-DVD'n står i hylla...

 

349,- på Gamezone...

 

Gruer/gleder meg voldsomt til spillet kommer...

 

 

Har bare prøvd singleplayer-demoen...og den var ekkel nok... Ikke ofte jeg blir skremt av spill... Doom var f.eks. på pingler.. De som syntes Doom3 var skummelt bør nok la dette spillet være igjen i hylla... :D

 

 

Håper dette spillet kommer på "Spillforum - for de mest omdiskuterte".

 

Burde få et eget underforum der i hvertfall...Terskelen er lav. Doom har jo nesten ingen innlegg...

Endret av Griffin
Lenke til kommentar

Jeg har oppgrader pc'n min kun for dette spillet :grin:

Syns også MP delen er noe av det kuleste og mest underholdnende jeg har spilt på pc noensinne. Er skikkelig min type effekter som fenger meg.

 

Hvertfall. Du har spilt mye FEAR når du begynner å spille doom3 bare for å roe deg ned

Endret av evgeny
Lenke til kommentar

f.e.a.r. kommer til å bli så jæ..g fett!

 

gamespot - 9.1

 

"F.E.A.R. is quite easily one of the most intense and atmospheric games that you'll play, and it's a spectacular blend of horror and action. You can't help but get the feeling that this is a game that's the spiritual successor to the original Half-Life, because it's so obviously inspired by that classic game. Indeed, some of the locations and enemies are highly reminiscent of those in Half-Life. This is a game that will thrill you one moment and scare you the next. F.E.A.R. features some of the greatest gunplay available in a first-person shooter, and it elevates the art of firing a gun to whole new levels. This alone makes it an incredibly intense game that must be experienced. The fact that it's also one of the creepiest games ever made is just icing on the cake."

 

http://www.gamespot.com/pc/action/fear/rev...tml?sid=6135744

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...