Gå til innhold

Jack Thompson med spill ide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syke, syke mann. Han skriver vel dette fordi at han mener at spill som blir laget nå er akkurat slik som dette spillet. Problemet er jo bare at han tar feil. Spill er ikke sånn at det med hensikt oppfordrer folk til å drepe, noe denne stakkar mannen har fått for seg. Jaja, god komedie, og en fin latter på en ellers grå og kjedelig dag. Stå på, Thompson!

Lenke til kommentar

Ok, seriøst, noen bør ringe et asylum og skrive inn mannen, han har jo et seriøst problem med hode. Hm, egentlig, må jo ha hjerne for å ha noe å ha et psykisk problem i.

 

Kanskje de heller skulle lage et spill, strategispill, der gamere over hele verden samler seg i et korstog mot Thompson & co, hvor siste slag utføres i hagen fremfor Thompsons hus, og du springer inn og sliter hode hans fra skuldrene og setter det på en påle.

 

Denne mannen er ikke frisk. Noen må få sjekka hode hans og det lille som er igjenne før det forsvinner for godt.

Lenke til kommentar

Jaja, nå har en av verdens mest spill-fiendtlige mennesker fått enda mer publisitet. Jack fikk oppmerksomheten han ville ha. Har noe stort skjedd, naaah tviler sterkt. Blir det noe av spillet hans? Kanskje, det vet jo man ikke. Personlig tror jeg ingen utviklere seriøst går til angrep på seg selv. Dog har jo man sett hva penger kan gjøre med oss mennesker. Jeg rister bare oppgitt på hodet og mumler idiot for meg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...