Gå til innhold

Halloween i Norge, bare latterlig?

Windoge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi nærmer "oss" Halloween igjen, og hvert år virker det som Norge bare tar mer og mer fra Amerika. Personlig må jeg si at Halloween i Norge er tildels latterlig, da det ikke i nærheten kan sammenlignes med det opplegget de har i Amerika. Føler at jeg le mer og mer hvert år i Norges tapre forsøk på dette.

Hva er deres mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noen tradisjon i Norge og blir derfor bare teit. Blir nesten som å feire 17. mai i Senegal.

Synes egentlig all sånn "amerikanisering" er idiotisk.

Skrevet

Ja, det er ingen tradisjon her.. At 3 stykker feirer det i en bygd på 3000 blir bare dumt. Nesten alle må feire halloween for at det liksom skal bli skikkelig, da ungene spør om godteri.

Skrevet

Stemmer. Hver gang det er Halloween får naboene et par nabounger på døra som spør etter godteri. Naboene klør seg fortvilt i hode og spør om om det er karneval.

Skrevet
Det er da bare ungene som feirer halloween.

Edit: i norge altså, derfor det blir så teit.

Ikke bare unger. Har du ikke lagt merke til alle "eldre" som skal på halloween-fester?

Skrevet

Ikke bare unger. Har du ikke lagt merke til alle "eldre" som skal på halloween-fester?

Jeg skal på Halloweenfest den 3. november. =P

Skrevet

Jeg skal på Halloweenfest den 3. november. =P

Dette er ikke rettet mot deg, men slike ting i Norge er bare helt på tryne.

Skrevet

Pfft, synes det er flott jeg. Slike "høytider" er prima unnskyldning for å drikke litt ekstra. Jeg stemmer for at vi innfører Thanksgiving og 4th of July også! :D

Skrevet

Pfft, synes det er flott jeg. Slike "høytider" er prima unnskyldning for å drikke litt ekstra. Jeg stemmer for at vi innfører Thanksgiving og 4th of July også! :D

De dagene blir seriøst å komme.

Skrevet
Vi nærmer "oss" Halloween igjen, og hvert år virker det som Norge bare tar mer og mer fra Amerika. Personlig må jeg si at Halloween i Norge er tildels latterlig, da det ikke i nærheten kan sammenlignes med det opplegget de har i Amerika. Føler at jeg le mer og mer hvert år i Norges tapre forsøk på dette.

Hva er deres mening?

helt enig.

Drittunga får ikke en dritt av meg når det kommer, å prøver dem seg på no snusk så blir det deng.

Dette er ett stunt fra bransjen for å få inntekter, barna kicker på det, og dermed bøyer foreldra seg.

Skrevet

ja det er no møkk !! men noe so er morro er å skremme dem som kommer på dør HAHAH gjorde det i fjord jeg og noen kompiser skremte dem som kom på døra vår!!

Det var fem av dem en av dem begynte å gråte å bare sto der ehehe!! mens dem andre løp av sted AHAHAHAHA!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...