Gå til innhold

Nye fra Nokia: E60, E61, E70!


Anbefalte innlegg

Meny -> Roter (se bilde nr.2)  :)

6002857[/snapback]

 

 

 

mmmm, funker dette også på N91?

 

Forklar litt bedre, please...

 

Meny - Valg ? Osv?

 

 

Åpne

Endre Visning (Rute nett/Liste)

Flytt

Flytt til mappe

Ny Mappe

Programnedlast.

Minnedetaljer

Hjelp

Avslutt

 

 

Det er jo WLAN på denne også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rotering av skjermbildet funker helt fint, spesielt greit når en skal se film eller surfe på nettet. E60 har også en fin funksjon der en kan zoome i dokumenter og lignende for å få større tekst.

 

Skulle gjerne ha laget en liten review, får se hva tid jeg får til rådighet framover. Legger ved et par screenshots av rotert skjerm...

post-85188-1146777822_thumb.jpg

post-85188-1146777834_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fikk e60 i posten idag, og det er vel bare en ting å si: sweet :D Har sitti å fiklet med den i hele dag :) Masse å sette seg inn i, men moro når du kommer inn i det.. Har akkurat sett en episode family guy på mobilen (takk for hjelpen nda) ;) Hehe, genialt!

Lenke til kommentar
De andre jeg prøvde, PuTTY, S60 Internet Radio og SExplorer ga bare "sertifikatfeil"? Kan jeg gå rundt disse, eller kan jeg bare bruke signert programvare?

6005172[/snapback]

I Symbian 9.1 må alle programmer være signert for å fungere. nda la ut en liste over programmene som hittil er signert en tid tilbake, finner denne et stykke tilbake i denne tråden.
Lenke til kommentar
I Symbian 9.1 må alle programmer være signert for å fungere. nda la ut en liste over programmene som hittil er signert en tid tilbake, finner denne et stykke tilbake i denne tråden.

6044652[/snapback]

Neida, de må ikke nødvendigvis det. Det er vel bare en ekstra sikkerthetsinstilling. Du får innstallert ved å slå av sertifikat-sjekken. Verktøy -> prog.beh -> valg -> innstillinger -> tilkoblet sertifikat-sjekk

Lenke til kommentar
I Symbian 9.1 må alle programmer være signert for å fungere. nda la ut en liste over programmene som hittil er signert en tid tilbake, finner denne et stykke tilbake i denne tråden.

6044652[/snapback]

Neida, de må ikke nødvendigvis det. Det er vel bare en ekstra sikkerthetsinstilling. Du får innstallert ved å slå av sertifikat-sjekken. Verktøy -> prog.beh -> valg -> innstillinger -> tilkoblet sertifikat-sjekk

6044767[/snapback]

Vil nok tro at programmer må være signert for å fungere, alt tyder på det foreløpig. Når det gjelder themes har faktisk godspeed84 rett, ved å deaktivere sertifikatsjekken og fortsette selv om du får beskjed om at programmet ikke er kompatibelt virker themene !

 

Sjekk bildene, har fått installert flere themes til S60 v3 og de funker :D

post-85188-1146820601_thumb.jpg

post-85188-1146820611_thumb.jpg

post-85188-1146820622_thumb.jpg

post-85188-1146820634_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Endelig fått meg en E60.. Utrolig digg telefon. Etter å ha hatt SE noen år så tar det litt tid å sette seg inn i nokia menysystemet igjen. Så dagen i dag går nok bare til å prøve å få den på nett trådløst og å sette opp mail, etc etc..

Lenke til kommentar
I Symbian 9.1 må alle programmer være signert for å fungere. nda la ut en liste over programmene som hittil er signert en tid tilbake, finner denne et stykke tilbake i denne tråden.

6044652[/snapback]

Neida, de må ikke nødvendigvis det. Det er vel bare en ekstra sikkerthetsinstilling. Du får innstallert ved å slå av sertifikat-sjekken. Verktøy -> prog.beh -> valg -> innstillinger -> tilkoblet sertifikat-sjekk

6044767[/snapback]

Vil nok tro at programmer må være signert for å fungere, alt tyder på det foreløpig. Når det gjelder themes har faktisk godspeed84 rett, ved å deaktivere sertifikatsjekken og fortsette selv om du får beskjed om at programmet ikke er kompatibelt virker themene !

6045232[/snapback]

 

Jeg mener fortsatt jeg har rett, men.. Hvis du slår av sertifikatsjekken, så får du lagt inn programmene, for eksempel S60 Internet Radio som zlappfisk nevte, jeg hørte på internettradio hele skoledagen idag ;) Den feilmeldingen nda får gjelder antagelig at programmet ikke er laget for 3. generasjons s60 (det er som nevnt tidligere i tråden ikke bakoverkompatibelt).

 

Noen som har link til themes, forresten? Hadde vært artig å prøvd :)

Lenke til kommentar
I Symbian 9.1 må alle programmer være signert for å fungere. nda la ut en liste over programmene som hittil er signert en tid tilbake, finner denne et stykke tilbake i denne tråden.

6044652[/snapback]

Neida, de må ikke nødvendigvis det. Det er vel bare en ekstra sikkerthetsinstilling. Du får innstallert ved å slå av sertifikat-sjekken. Verktøy -> prog.beh -> valg -> innstillinger -> tilkoblet sertifikat-sjekk

6044767[/snapback]

Vil nok tro at programmer må være signert for å fungere, alt tyder på det foreløpig. Når det gjelder themes har faktisk godspeed84 rett, ved å deaktivere sertifikatsjekken og fortsette selv om du får beskjed om at programmet ikke er kompatibelt virker themene !

6045232[/snapback]

 

Jeg mener fortsatt jeg har rett, men.. Hvis du slår av sertifikatsjekken, så får du lagt inn programmene, for eksempel S60 Internet Radio som zlappfisk nevte, jeg hørte på internettradio hele skoledagen idag ;) Den feilmeldingen nda får gjelder antagelig at programmet ikke er laget for 3. generasjons s60 (det er som nevnt tidligere i tråden ikke bakoverkompatibelt).

 

Noen som har link til themes, forresten? Hadde vært artig å prøvd :)

6046381[/snapback]

 

 

 

Det står på nokia sine sider at E60 støtter vedlegg som pdf filer. men dette får ikke jeg til å funke. Har testet ut å legge dem i forskjellige mapper men dette fungerer ikke. Noen som vet om E60 støtter pdf filer i hele tatt??

Lenke til kommentar
Noen som har link til themes, forresten? Hadde vært artig å prøvd  :)

6046381[/snapback]

Har mekka på en v3 theme som heter Pearl Black en stund nå. Har ikke fått testa den enda siden jeg venter på min N80, men hvis noen gidder å prøve og gir meg en tilbakemelding hadde det vært kult :)

 

Bilde fra 2.6 versjonen:

pb26kx.jpg

 

v3 versjonen er selvfølgelig hi-res.

http://www.freewebtown.com/4lex/PearlBlack%20v3%20%5bBETA1].sis

 

Den er self-signed så du kan (forhåpentligivs) installere den uten å endre instillingene. Dette er selvfølgelig heller ikke testet da :p

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...