Gå til innhold

Nye fra Nokia: E60, E61, E70!


Anbefalte innlegg

Jeg bruker også et 1 GB Kingston-kort, sikkert samme som nda, det har ikke blitt noen problemer. Har ikke funnet MMC Mobile/RS-MMC-kort som er større enn 1 GB da.

 

Har nå fått installert de programmene jeg nevnte, det var ikke noe problem når jeg slo av sertifikatsjekken. :)

 

Nå skal jeg se etter noen flotte temaer jeg kan installere, så kanskje jeg leser meldinger med litt mindre problemer. Hvorfor har ikke utviklerne tenkt på en funksjon som lar deg selv justere skriftstørrelse? Både Symbian og S60 har jo eksistert en stund nå, de må da skjønne at det kan være nyttig. Dette kan heller ikke temaer gjøre noe med (størrelsen), og det er jo nesten enda rarere. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står på nokia sine sider at E60 støtter vedlegg som pdf filer. men dette får ikke jeg til å funke. Har testet ut å legge dem i forskjellige mapper men dette fungerer ikke. Noen som vet om E60 støtter pdf filer i hele tatt??

6046447[/snapback]

 

Det ligger ingen ferdiginstallert programvare i e60 som støtter det, men det Nokia snakker om på nettsidene sine regner jeg er Mobipocket.com, siden det står om den i det lille heftet "tilleggsprogrammer for e60..". Desverre er den ikke helt klar enda, men i denne tråden står det at den skal være klar om et par uker :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg lurte på om dere er fornøyde med e60'ene deres jeg? Lenge siden det har kommet noen tilbakemeldinger her. Selv har jeg hatt min e60 i 4 dager nå, og er kjempefornøyd! :w00t: Veldig bra telefon, men jeg har også funnet noen feil/mangler:

 

*Jeg innbiller meg at jeg har lest et sted at det skulle medfølge en IM-klient. Denne har jeg ikke funnet.

 

*Nedtellingsfunksjon mangler.

 

*Daglig alarm mangler

 

*Lommebokfunksjon mangler

 

Dette er jo bare småting, men de kan være irriterende nok. Synes det er litt rart at e60 som skal være en "profftelefon" mangler sånne funksjoner. Trodde profftelefoner pleide å ha en ganske anstendig organizer-del.

 

I tillegg har jeg hatt litt problemer med at Nokia PC-suite reagerer når jeg kobler til telefonen med kabel. Men det regner jeg igrunn med er pcen sin feil, og ikke i telefonen. På tide med en formatering snart ;)

 

Ellers har det vært 4 dager med fryd og gammen :D Veldig bra telefon, heftig skjerm og godt fungerende WLAN :thumbup:

Lenke til kommentar

*Jeg innbiller meg at jeg har lest et sted at det skulle medfølge en IM-klient. Denne har jeg ikke funnet.

 

6057531[/snapback]

 

Det er ikke med noen IM klient nei, men du kan legge inn en.. Jeg la inn eMSN, den fungerer helt greit. Har hengt seg opp en gang under bruk. men var bare å starte porgrammet på nytt så fungerte den feilfritt.. den kan også brukes på både WLAN og 3G. :thumbup:

Lenke til kommentar

*Jeg innbiller meg at jeg har lest et sted at det skulle medfølge en IM-klient. Denne har jeg ikke funnet.

 

6057531[/snapback]

 

Det er ikke med noen IM klient nei, men du kan legge inn en.. Jeg la inn eMSN, den fungerer helt greit. Har hengt seg opp en gang under bruk. men var bare å starte porgrammet på nytt så fungerte den feilfritt.. den kan også brukes på både WLAN og 3G. :thumbup:

6057919[/snapback]

 

Ja, jeg har lagt in eMSN jeg og :) det fungerer greit nok i nøden, men jeg synes det er litt slitsomt at man ikke kan ha mer enn èn samtale av gangen. Jeg får heller leite litt så jeg finner en annen klient som funker greit.. Koster ikke mer enn hundrelappen vanligvis :)

Lenke til kommentar
*Nedtellingsfunksjon mangler.

 

*Daglig alarm mangler

 

*Lommebokfunksjon mangler

6057531[/snapback]

Sykt. Uansett, som en liten trøst, dette er funksjoner du kan finne programmer til. Er en del i Program-tråden. :)

6057865[/snapback]

Må nok vente litt på disse programmene da programvare til denne telefonen må være symbian signed for å funke...

 

Eller skal jeg være enig når det gjelder lommebokfunksjon, den har jeg god bruk for selv også. Imidlertid kan en faktisk bruke passordbeskyttelse på selve telefonen ved hjelp av automatisk systemlås som sperrer tilgang fra uvedkommende :cool:

 

Ellers må jeg bare få si - KJEMPETELEFON - meget godt fornøyd totalt sett. :!: Skulle gjerne ha skrevet litt mer inngående omkring både sånn og slik, men må dessverre prioritere seriøs oppgaveskriving på høyt nivå. Likevel skal jeg prøve å komme med innspill og tips når noe dukker opp.

 

Ønsker alle lykke til med en flott telefon, FANTASTISK SKJERM, gode taster og masse spennende tilbehør. Gleder meg med dere til flere programmer dukker opp, imens er det bare å forske videre.... :D

Lenke til kommentar
På symbiantelefoner før v3 (hele v2.x serien) kan man selv legge inn sine egne fonter, så da er det bare å velge en stor font om man ønsker det. Om dette funker på v3 vet jeg ikke, men det kan jo hende :p

6056966[/snapback]

 

Om noen skulle vite om dette er mulig på S60 v3, vil jeg gjerne vite det! :) Lette litt på Google, men fant ikke ut hvordan man gjorde det med S60 v2, tenkte jeg kunne prøve på egenhånd, i alle fall se om samme metode fungerte med v3.

Lenke til kommentar
Må nok vente litt på disse programmene da programvare til denne telefonen må være symbian signed for å funke...

6058398[/snapback]

Handy Clock (med blandt annet daglig alarm og tidsnedtelling) kommer ut i løpet av de nærmeste ukene og Handy Expence som jeg "tror" har lommebokfunksjon er allerede ute.

 

Handy Clock

Handy Expence

Om noen skulle vite om dette er mulig på S60 v3, vil jeg gjerne vite det! :) Lette litt på Google, men fant ikke ut hvordan man gjorde det med S60 v2, tenkte jeg kunne prøve på egenhånd, i alle fall se om samme metode fungerte med v3.

6058929[/snapback]

Guide

Lenke til kommentar
Handy Expence som jeg "tror" har lommebokfunksjon er allerede ute.

6059046[/snapback]

Handy Expence er vel bare et verktøy for føring av regnskap for businessreiser og annet forbruk man trenger oversikt over on-the-go. Allikevel, ser ut som et kongeprogram og noe jeg skal kjøpe til min kommende S60-telefon.
Lenke til kommentar
Handy Expence som jeg "tror" har lommebokfunksjon er allerede ute.

6059046[/snapback]

Handy Expence er vel bare et verktøy for føring av regnskap for businessreiser og annet forbruk man trenger oversikt over on-the-go. Allikevel, ser ut som et kongeprogram og noe jeg skal kjøpe til min kommende S60-telefon.

6059265[/snapback]

 

Ja, det ser sånn ut. Men på de samme sidene fant jeg denne. Det er nok et lommebok-program :thumbup: Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet folkens ;)

Lenke til kommentar
Men på de samme sidene fant jeg denne.

6059323[/snapback]

Disse Handy-programmene generelt virker veldig bra... Da snakker jeg om vær, pengebruk på reiser, klokke, lommebok osv. Funnet noen programmer foruten disse og det printscreen-programmet?

 

[edit] Hvordan kunne jeg glemme Opera?!

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Programmer Handy Weather fra Epocware har en skjermbeskytter funksjon som vil vise status (dvs klokke, om du har ubesvarte anrop eller meldinger, samt værmelding om du ønsker det). I forbindelse med den skjermbeskytteren har du mulighet til å sette på automatisk tastelås.

Lenke til kommentar

For å klare opp litt i programmene til Epocware.

 

- Handy Safe: Dette er program for å lagre passord, kredittkortnr og andre koder/ting du vil ha et trygt sted.

 

- Handy Expense: Dette er et program for å føre utgifter/inntekter og den slags.

 

I tillegg har du Handy Weather og Handy Clock som begge er utmerkede programmer. Sistnevnte blir sluppet i løpet av kort tid for S60 3rd edition som de nye E/N-serie telefonene bruker.

Lenke til kommentar
Programmer Handy Weather fra Epocware har en skjermbeskytter funksjon som vil vise status (dvs klokke, om du har ubesvarte anrop eller meldinger, samt værmelding om du ønsker det). I forbindelse med den skjermbeskytteren har du mulighet til å sette på automatisk tastelås.

6060336[/snapback]

 

 

Takk for forslaget! Eg har brukt dette handy weather noken dagar og det er jo eit kjempeprogram. MEN.... det virkar ikkje som om skjermbeskyttaren vil holde seg til weather... :( Den hoppar stadig tilbake til standard og dermed fungerer ikkje tastelåsen heller.....

Lenke til kommentar
Du har gått inn og endret skjermbeskytter (til Handy Weather sin) for det temaet du bruker?

6075621[/snapback]

 

Har nok det ja...... Det virkar som om den huskar kva som skal brukast som skjermbeskyttar rett etter at endringa er gjort, men dersom ein "opnar" telefonen så går den tilbake til vanlig skjermbeskyttar igjen..... Irriterande!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...