Gå til innhold

Nye fra Nokia: E60, E61, E70!


Anbefalte innlegg

I utgangspunktet har du rett arehei, men S60 versjon 3 er jo ikke bakoverkompatibel med tidligere Symbian programvare, og vi må nok belage oss på å vente på nye programmer.

5965291[/snapback]

Hadde glemt at jeg hadde skrevet her, så ble litt tregt svar.

 

Ja, det hadde glemt det med bakoverkompabilitet, men det er da samme versjon som i N90, eller har jeg misforstått? Virker merkelig hvis det ikke er laget noe MSN-klient til den enda da.

 

Uansett kan man vel bruke "gode" gamle java :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia N90: Symbian OS 8.1a Series 60 2.8

 

Nokia E60/N80: Symbian OS 9.1 Series 60 3rd edition

 

Så langt jeg har funnet ut er følgende programmer skrevet for den nye plattformen:

SExplorer

MSDict Dictionaries

MobiSystems Diets

Screenshot 2

PuTTY Handy Weather

Handy Expense

Internet Radio

Endret av nda
Lenke til kommentar

Skal hente min på lørdag :D

 

Fikk bestilt en fra Telekiosken, bare et lite utvalg der også men har fått bekreftet at den kommer. Litt dyrere enn på nett, men greit nok...

 

Glede seg :dribble:

 

Skal legge ut bilder og eller inntrykk så snart det lar seg gjøre...

Lenke til kommentar

Brukte ikke nettbutikken men ringte direkte til en lokal Telekiosk. Han sjekket opp og ringte meg tilbake, joda de hadde noen på sentralt lager. Jeg bestilte en og sjekket i dag, da hadde han fått bekreftelse på bestillingen og jeg kan hente den i butikken.

 

Kommer på ca. 4000 men da slipper jeg frakt og har en butikk å forholde meg til. Bare synd at jeg ikke har anledning til å hente den før lørdag ;)

 

Bilder og inntrykk kommer :D

Lenke til kommentar
*Ekstase* E60 er på lager hos MPX! Da blir telefon, minnekort og billader sendt i morgen, som betyr at jeg får telefonen min på fredag. Hurra! :D

5985774[/snapback]

 

Ahh, heldiggris! :) Jeg er sååå nærme å kjøpe den, men venter på en litt omfattende test på norsk eller engelsk først. Synes det er litt rart at det drøyer såpass.. Trodde da de pleide å sende ut "testtelefoner"? :hmm: Får ikke opp noen tester når jeg googler :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...