Gå til innhold

Noen gang fått en Tell av Ragnaors?


Anbefalte innlegg

Vel i dag mens jeg var I Zul Gurub fikk jeg en merkelig tell.

vel jeg og flere i guilden, dragonmaw serveren.

 

denne var kort og greit i fra Ragnaros og lød "DIE INSECT!!"

 

nå dette kunne jo bare vært en i guilden som hadde det morro men det rare var at man kunne ikke sende en reply til personen, kjøre en /who eller adde til friends.

 

noen som har overhode peiling på hva dette kan være, ble nysjerrig :p

 

screenshot på linken under.

 

link til bilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så at det lå en whisper rett før der... va nok bare noen som kødde me dokker ve at dem først skreiv en whisper på en linje, og så tok x-antall space sånn at dem kom til neste linje. Da kunne dem bare skrive Ragnaros: DIE INSECTS.. .ikke nokka problem

 

arti å kødde me folk i IF på den måten =)

 

[1] General [Meg]: phew

[1] General [Ett navn eg sir] Giving away free prisine black diamonds now! /w me!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

hehe veldig innholdsrik samtale tenker jeg :p meg og thrall er bestevenner, kan ikke telle hvor mange ganger jeg har sitti i orgrimmar inn'et og drikki med han

 

off topic: hva er det du egentlig har levert gm ticket for?

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
nei nei, han som sendte en tell rett før var også en av de som fikk denne tellen, derfor jeg ble nysjerrig, kjenner jo selvsagt til linje skifte trikset (brukt det selv flere ganger) :-)

han SA han fikk tellen eller så du det selv? du ser han whispa deg samtidig som "ragnaros" noe som betyr at det er samme persjon. du trodde virkelig ikke at ragnaros hadde whispa deg? :p

Lenke til kommentar

Har lurt masse folk med linjeskifte, hehe :D

 

[Guild] [Duggur]: Oh crap, what have you guys done?

<GM> [Grizzlor]: XXXXX will be banned due to exploids, griefing and such.

[Guild] [XXXXX]: What? Can GM's come into guildchats? Huh? What happened?

 

 

 

Et eksempel (skreiv noe liknende). Har gjort det i to guilds, lurte et par stykker begge gangene :!:

Lenke til kommentar
nei nei, han som sendte en tell rett før var også en av de som fikk denne tellen, derfor jeg ble nysjerrig, kjenner jo selvsagt til linje skifte trikset (brukt det selv flere ganger) :-)

han SA han fikk tellen eller så du det selv? du ser han whispa deg samtidig som "ragnaros" noe som betyr at det er samme persjon. du trodde virkelig ikke at ragnaros hadde whispa deg? :p

Les posten hans litt lengre opp du ;)

Lenke til kommentar
nei nei, han som sendte en tell rett før var også en av de som fikk denne tellen, derfor jeg ble nysjerrig, kjenner jo selvsagt til linje skifte trikset (brukt det selv flere ganger) :-)

han SA han fikk tellen eller så du det selv? du ser han whispa deg samtidig som "ragnaros" noe som betyr at det er samme persjon. du trodde virkelig ikke at ragnaros hadde whispa deg? :p

Les posten hans litt lengre opp du ;)

kan du quote den posten du mener? finner ikke noen post der han sier noe av det jeg spør om

Lenke til kommentar
,12/10/2005 : 14:41] Mr. Jenssen, tell me the trick!! :D

Er jo svinenkelt :D Bare skriv meldingen din først, så holder du inne space en god stund, så skriver du bare f.eks. "<GM> [Mr. Jenssen]: Du er et lettlurt fjols". Enklere blir det ikke :thumbup:

erm, den funker jo ikke da, med tanke på at folk har linjeskift på forskjellige steder, altså lengden på chat vinduet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...