Gå til innhold

Noen gang fått en Tell av Ragnaors?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
,12/10/2005 : 14:41] Mr. Jenssen, tell me the trick!! :D

Er jo svinenkelt :D Bare skriv meldingen din først, så holder du inne space en god stund, så skriver du bare f.eks. "<GM> [Mr. Jenssen]: Du er et lettlurt fjols". Enklere blir det ikke :thumbup:

erm, den funker jo ikke da, med tanke på at folk har linjeskift på forskjellige steder, altså lengden på chat vinduet.

Ja, det var det jeg tenkte på... syns jeg leste et sted at det var mulig med et linjeskift uten space metoden...

 

Jeg bruker forresten et forkortet chat-vindu, så det trikset vil uansett ikke fungere for meg.

 

So, anyone else knows?

Lenke til kommentar
,12/10/2005 : 14:41] Mr. Jenssen, tell me the trick!! :D

Er jo svinenkelt :D Bare skriv meldingen din først, så holder du inne space en god stund, så skriver du bare f.eks. "<GM> [Mr. Jenssen]: Du er et lettlurt fjols". Enklere blir det ikke :thumbup:

erm, den funker jo ikke da, med tanke på at folk har linjeskift på forskjellige steder, altså lengden på chat vinduet.

bare og ta mange nok linjer til og dekke så langt som vinduet kan maks dras ut

Lenke til kommentar
,12/10/2005 : 14:41] Mr. Jenssen, tell me the trick!! :D

Er jo svinenkelt :D Bare skriv meldingen din først, så holder du inne space en god stund, så skriver du bare f.eks. "<GM> [Mr. Jenssen]: Du er et lettlurt fjols". Enklere blir det ikke :thumbup:

erm, den funker jo ikke da, med tanke på at folk har linjeskift på forskjellige steder, altså lengden på chat vinduet.

bare og ta mange nok linjer til og dekke så langt som vinduet kan maks dras ut

men DU kan ikke bruke den på andre da. Hele poenget borte :p

Lenke til kommentar
curse min trøtthet sier jeg, falt før en spøk så det sang

 

og av all flauhet av å poste det her-------- *harakiri*-----------

Smeagoldfish: Mulig jeg misforstår.. men jeg trudde at Arlion mente her at han bare kødda.

 

men nå som jeg leser det en gang til så virker det nesten som om at han ble lurt.. og ikke prøvde å lure oss.

Lenke til kommentar
,12/10/2005 : 14:41] Mr. Jenssen, tell me the trick!! :D

Er jo svinenkelt :D Bare skriv meldingen din først, så holder du inne space en god stund, så skriver du bare f.eks. "<GM> [Mr. Jenssen]: Du er et lettlurt fjols". Enklere blir det ikke :thumbup:

erm, den funker jo ikke da, med tanke på at folk har linjeskift på forskjellige steder, altså lengden på chat vinduet.

bare og ta mange nok linjer til og dekke så langt som vinduet kan maks dras ut

men DU kan ikke bruke den på andre da. Hele poenget borte :p

Ehhhh, joda, funka godt for meg. Hadde vel bare flaks med at de andre så det som jeg gjorde det ;)

Lenke til kommentar

Chokke har helt rett faktisk, men dette funker som oftest likevel, siden MANGE bruker standard størrelse på chatvinduet.

 

[noob] says: lol

BLANKT [Ragnaros] says: i r teh diedz

 

Slik ser det ut om du prøver å "haxxe" med max stort chatvindu til noen som bruker standard-size.

 

 

Edit: buggy, kan ikke ha mellomrom i begynnelsen av linja.... :S

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...