Gå til innhold

Ble bannet uten grunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Hatt en jævli dag.

Ble tidligere idag bannet fra Vennesla@war1. Denne serveren er tilknyttet Radar. Jeg ble bare kicket uten grunn. Var på Mirc channelen og spurte om hvorfor dette hadde skjedd om fikk svar om at jeg cheatet. Dette gjorde jeg IKKE. Adminnen på serveren var dessuten jævli ustabil. Byttet 4 map i løpet av 5 minutter + random slapping. Men hva kna jeg gjøre med dette?

Dette skader meg med en rimelig stor kraft! så jeg ville gjerne vite om det er noe jeg kan bruke mot de. Har jo ikke lyst miste denne kontoen.

Jeg klarer fortsatt å komme inn på serveren thou. Betyr dette at jeg unbannet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vist du klarer og komme inn på serveren igjen må det

ha vert temp ban (5 min eller noe :w00t: )

Hørtes ut som ein merkelig admin, hva var nicket?

Skrevet (endret)

mye fjortiser me hormonutbrudd som sitter i forskjellige adminn rundt om kring...

ellers tror jeg du sitter fint i det...om det ikke var en sånn kort ban..

huff

Endret av usæl-gesæl
Skrevet
Ble tidligere idag bannet fra Vennesla@war1. Denne serveren er tilknyttet Radar.

Feil, feil og atter feil. Denne serveren har ingen direkte tilknytning til Radar, da de kun benytter våre banlister.

Skrevet

Ja men det er en sak å bli bannet pga cheat. Det er en annen å bli bannet uten grunn å risikere en ødelagt account! Det er jævlig irriterende. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre..

Men det er ikke sikkert jeg er bannet nå da. Hvis noen vet mer om dette il jeg gjerne vite det.

Finnes det admin radar?

Skrevet (endret)
Ja men det er en sak å bli bannet pga cheat. Det er en annen å bli bannet uten grunn å risikere en ødelagt account! Det er jævlig irriterende. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre..

Men det er ikke sikkert jeg er bannet nå da. Hvis noen vet mer om dette il jeg gjerne vite det.

Finnes det admin radar?

Hvordan kan det at du eventuelt bli bannet fra noen tjenere resultere i en ødelagt konto? Ødelegger jeg kontoen din om jeg setter opp noen tjenere og banner det fra dem, da?

Det du kan gjøre, er å se om du blir unbannet, eller rett og slett spille på noen andre tjenere.

Ta det opp med administratorene til de respektive tjenerene, og slutt å plage oss forumbrukere med det.

Endret av sosohal
Skrevet

Ja men disse sier de er medlem av radar, selv om andre sier at de bare henter listene sine fra dem. Men jeg spiller ofte på denne serveren og jeg vil ikke være bannet pga tull på den!

Skrevet
Ja men disse sier de er medlem av radar, selv om andre sier at de bare henter listene sine fra dem. Men jeg spiller ofte på denne serveren og jeg vil ikke være bannet pga tull på den!

Så snakk med administratorene, da!

Skrevet
Ja men disse sier de er medlem av radar, selv om andre sier at de bare henter listene sine fra dem.

Men herregud. Jeg sier at de kun bruker RADAR sine banlister, og at de ikke har mulighet til å banne noen der (enda).

For det andre, så blir ikke folk bannet i RADAR uten bevis. Selvfølgelig kan det skje feil der også, men da løser det seg stort sett ved å sende inn en saklig klage til [email protected]. Minimum 2 personer må se gjennom alle demoer, for ja, det er helt umulig å legge til en ban i RADAR om man ikke har demo (med STEAM_ID (status i console)).

Og sist men ikke minst, så vil jeg bare si at jeg er enig med sosohal. Skrive noe her vil i 99.9% av alle tilfellene ikke løse en dritt av problemene man eventuelt har. Eneste man egentlig kan gjøre er å kontakte de som drifter serveren, eller kontakte RADAR på epost om man er bannet der.

Og ja, jeg er en av RADAR sine admins.

Skrevet
cheat er mer enn aimbot, wh osv da...

JEG vil si skywalk er en form for  cheat f eks.

Det er ikke cheat, men en utnyttelse av spillets mange "bugs"

Stemmer, er ikke cheat, men det er forbudt på veldig mange servere.

Skrevet

Men blir ofte behandlet på lik linje med cheats (gjelder ikke i RADAR).

Skrevet (endret)

Stemmer, er ikke cheat, men det er forbudt på veldig mange servere.

Gjelder ikke dette bug-flash også? Og kanskje på dd2 hvor man kan plante bomba lydløs på A? selv om man vet at den ligger der når den er lydløs, men alikevel: :hmm:

Endret av Luzifer
Skrevet

Men jeg whiner ikke fordi "arhgh jeg ble banna. Faen livet mitt er borte" men fordi jeg lurer på hva jeg kan gjøre når jeg er urettmessig bannet. Men det hele har løst seg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...