Gå til innhold

Pandora - finner det du liker

Ni kon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denne i min jakt på steder som skal gi meg ideer om hvilke artister jeg burde "kjøpe" så fort som mulig ,D

Fra før brukte jeg jo seff www.allmusic.com

Men så kom jeg over denne:

http://pandora.com/

Kom over en artist som het Lina - I'm not the Enemy :D

Genialt, for den hadde jeg sikkert ikke kommet over på en annen måte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, prøvde - men de tre første sangene som skulle ligne på Opeth, lignet mer på Blink 182 ^^ Men får se hva den finner etterhvert.

-Jar

Skrevet
Could not find "Anorexia Nervosa". Whut?

Klart at den ikke finner slikt.

Ole Hansen og nabo'n spællar til fest finner den heller ikke. Ingen grunn til å være overrasket, for hadde du vært på byen og spurt om noe slikt hadde DJ'n lurt på om du var tilbakestående .D

Skrevet
Could not find "Anorexia Nervosa". Whut?

Klart at den ikke finner slikt.

Ole Hansen og nabo'n spællar til fest finner den heller ikke. Ingen grunn til å være overrasket, for hadde du vært på byen og spurt om noe slikt hadde DJ'n lurt på om du var tilbakestående .D

Veel, helt ukjente er de da ikke? Fransk symfonisk black-metal. DJ'en på byen hadde nok ikke spilt det, men de er ganske kjente, så jeg synes de burde funnet noe :)

Skrevet

Øhh, den fant ikke "Johan Sebastian Bach" ei heller "Bach" (henviste meg ti B.A.C.H.). Vet at dette søket også ville hørtes rart ut på byen, men. Bach? Bør ikke være vanskelig.

Skrevet (endret)

Konseptet er bra(akkurat som med fks. musicplasma), men den bommer noe grovt...

EDIT: Den er forresten ikke så nye som alle skal ha det til, har vært en liten stund.... :shrug:

Endret av TLZ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...