Gå til innhold

Hardware.no: Artikkel for å oppklare SI-enheter og binære enhet


Anbefalte innlegg

På slutten av denne fargerike og litt hissige tråden kom det opp et genialt forslag om at dette var et godt artikkelemne som virkelig kunne satt litt fart på folkeopplysningen.

Jeg synes dette var en genial idé, da jeg veldig ofte ser feil bruk av store/små bokstaver og ikke minst 1000/1024-begrepet.

 

Hvordan stiller hardware.no seg til et slikt forslag?

 

Artikkelen må selvfølgelig skrives av en person som virkelig forstår hva han skriver om, og som har full kontroll på gjerne mer enn hva selv erfarne PC-brukere vet. Dette for å forhindre feil som lett blomstrer opp til heftige diskusjoner (og drittkasting?) i tråder rundt om kring.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
På slutten av denne fargerike og litt hissige tråden kom det opp et genialt forslag om at dette var et godt artikkelemne som virkelig kunne satt litt fart på folkeopplysningen.

Jeg synes dette var en genial idé, da jeg veldig ofte ser feil bruk av store/små bokstaver og ikke minst 1000/1024-begrepet.

 

Hvordan stiller hardware.no seg til et slikt forslag?

 

Artikkelen må selvfølgelig skrives av en person som virkelig forstår hva han skriver om, og som har full kontroll på gjerne mer enn hva selv erfarne PC-brukere vet. Dette for å forhindre feil som lett blomstrer opp til heftige diskusjoner (og drittkasting?) i tråder rundt om kring.

4984820[/snapback]

Hei, dette er en god idé! Dersom noen føler seg kompetente til å skrive en slik artikkel, ta kontakt på [email protected].

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...