Gå til innhold

anbefaling til gode bilspill!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Juiced er ganske morsomt, ligger i samme stil som nfsu: underground.

men er litt mer realistisk, og det er skademodeller! :) Grafikken er også grei.

Eneste jeg ikke liker med dette spillet er menyene og sånn, de er litt anderledes til hva jeg er vant til før, å tar derfor litt tid til å like.. men ellers er det et utrolig kult spill synes jeg! :)

Edit: Link til gamer sin omtale av Juiced her.

Demo her.

Og som Åsmund sier World Racing 2, der har man "vanlig racing" og en free ride modus (+mer sikkert, har kun testet demo.) Hvor man kjører rundt i store byer/områder. Man har blinkerser, og nød binkers

på bilen. Noe jeg ikke har sett i bil spill før.. :)

Også vil jeg anbefale Trackmania Sunrise, som er noe sinnsykt kult bilspill! Noe utenom det vanlige for si det sånn. Man kommer opp i syke hastigheter.( Les; rundt 600 KM/T)

Man kjører looper og sånt og. Grafikken er utrolig bra i spillet og!

Enda en edit: Omtale til Trackmania Sunrise her.

Endret av satyr-wongraven
Skrevet

Burnout serien er jo tidenes mest geniale bilspill!! er bare såå utroli synd at det ikke har blitt laget til pc.. jeg ber til de allmektige spillgudene hver kveld om at det må skje en vakker dag! :love:

Skrevet (endret)

å det er en del bra bilspill til pc her er noen av mine favs

f1 challenge med alle sine mods:

etcc,wgts,bmw world series,prototype c,v8 super car og dtm etc. etc

gå hit og les litt om modsene de er virkelig bra å de fleste kan spilles over nett

http://www.bhmotorsports.com/

så har du lfs som nevnt tidligere å så har Rfactor kommet som ser ut til å få en drøss med mods.

Endret av qbee
Skrevet
Skaff deg Flatout, det er fantastisk artig..Drit fett spill.

Anbefales.

Støtter den ja, utrolig morsomt spill :)

Kan også anbefale Midnight club serien. Mange timers morro der.

Skrevet

Anbefales.

midnight club falt ikke i smak hos meg, men alle har sin mening

Skrevet

Anbefales.

Midnight club falt mer i smak hos meg enn NFS underground. Likte det bare ikke. Men smaken er som baken, den er delt :)

Skrevet

Anbefales.

Midnight club falt mer i smak hos meg enn NFS underground. Likte det bare ikke. Men smaken er som baken, den er delt :)

NFSU var artig til å begynne med men ble kjedelig pga lite variasjon.

det var bare det samme du måte gjøre om og om igjen

• 2 uker senere...
Skrevet
Street legal racing: Redline :D

edit: Og som noen nevner her: Flatout, utrolig kult spill!

4975103[/snapback]

Street legal racing spillene er geniale. viss du ser bort ifra at dei har ca 1000 bugs. for dei klikker hele tiden, og trenger syke systemresurser for å kjøyrer bra.

Skrevet
Street legal racing: Redline :D

edit: Og som noen nevner her: Flatout, utrolig kult spill!

4975103[/snapback]

Street legal racing spillene er geniale. viss du ser bort ifra at dei har ca 1000 bugs. for dei klikker hele tiden, og trenger syke systemresurser for å kjøyrer bra.

5028343[/snapback]

Godt poeng, jeg fikk heller aldri street legal spillene til å kjøre skikkelig. Men ideene og gameplayet gjorde at jeg holdt ut en stund med utallet bugs! Og selv om flere patcher kom, ble aldri spillene noe mer stabile... :mad:

Flatout er et kjekt spill! Helt til du finner ut at bilen automatisk slipper gassen i sving for å gjøre det "lettere" for den som kjører. Helt greit, men det skulle ihvertfall gått an å skru det av! :hrm: Men ellers er det mange elleville stuntbaner! Du kan feks krasje i en vegg med bilen, slik at personen som kjører blir slengt ut av frontruta(!) for så å treffe noen bowling-kjegler lenger nede! Knallgøy, en stund! Omtale av Flat-Out på gamer.no.

Skrevet

Finnes det noen bilspill nå til dags som er ala NFS Hot Pursuit? Husker jeg likte det veldig godt, mens så er det bare om å style bilene og trykke på lystgassknappen virker det som... Tenker på å kjøpe meg ratt og et bilspill eller to, men jeg er ikke interessert i lystgass eller styling. Finnes det noen spill som kan passe til det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...