MadRos Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 jeg liker bilspill veldi mye, Har spilt NFSPU OG NFSU2, GTR4, Fins det noen andre gode bilspill der ute? (for PC)
Bertelsen Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Juiced er ganske morsomt, ligger i samme stil som nfsu: underground. men er litt mer realistisk, og det er skademodeller! Grafikken er også grei. Eneste jeg ikke liker med dette spillet er menyene og sånn, de er litt anderledes til hva jeg er vant til før, å tar derfor litt tid til å like.. men ellers er det et utrolig kult spill synes jeg! Edit: Link til gamer sin omtale av Juiced her. Demo her. Og som Åsmund sier World Racing 2, der har man "vanlig racing" og en free ride modus (+mer sikkert, har kun testet demo.) Hvor man kjører rundt i store byer/områder. Man har blinkerser, og nød binkers på bilen. Noe jeg ikke har sett i bil spill før.. Også vil jeg anbefale Trackmania Sunrise, som er noe sinnsykt kult bilspill! Noe utenom det vanlige for si det sånn. Man kommer opp i syke hastigheter.( Les; rundt 600 KM/T) Man kjører looper og sånt og. Grafikken er utrolig bra i spillet og! Enda en edit: Omtale til Trackmania Sunrise her. Endret 7. oktober 2005 av satyr-wongraven
Åsmund Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 test ut demoen av world racing 2 Fullversjonen skal vel komme snart.
Tordenflesk Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) LFS, de beste 24£ jeg noen gang har brukt på PC'n 24.00 GBP = 275.610 NOK Endret 7. oktober 2005 av Tordenflesk
The Very End Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 LFS, de beste 24£ jeg noen gang har brukt på PC'n 24.00 GBP = 275.610 NOK Er enig. Heter nå Live For Speed S2 (stage 2) da men.. Uansett, er ikke mange spill som gir deg like mye for pengene!
Gromle Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 GT Legends som kommer i disse dager er også verdt en kikk. Last ned demoen og prøv selv.
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Heter nå Live For Speed S2 (stage 2) da men.. Nei, det heter Live For Speed. S1 og S2 er "steg" i utviklinga av det ferdige spillet(S3)
nunatak Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Burnout serien er jo tidenes mest geniale bilspill!! er bare såå utroli synd at det ikke har blitt laget til pc.. jeg ber til de allmektige spillgudene hver kveld om at det må skje en vakker dag!
qbee Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) å det er en del bra bilspill til pc her er noen av mine favs f1 challenge med alle sine mods: etcc,wgts,bmw world series,prototype c,v8 super car og dtm etc. etc gå hit og les litt om modsene de er virkelig bra å de fleste kan spilles over nett http://www.bhmotorsports.com/ så har du lfs som nevnt tidligere å så har Rfactor kommet som ser ut til å få en drøss med mods. Endret 8. oktober 2005 av qbee
Nessi Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Skaff deg Flatout, det er fantastisk artig..Drit fett spill. Anbefales.
Bear^ Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Skaff deg Flatout, det er fantastisk artig..Drit fett spill.Anbefales. Støtter den ja, utrolig morsomt spill Kan også anbefale Midnight club serien. Mange timers morro der.
Luchy Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Skaff deg Flatout, det er fantastisk artig..Drit fett spill.Anbefales. Støtter den ja, utrolig morsomt spill Kan også anbefale Midnight club serien. Mange timers morro der. midnight club falt ikke i smak hos meg, men alle har sin mening
Bear^ Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Skaff deg Flatout, det er fantastisk artig..Drit fett spill.Anbefales. Støtter den ja, utrolig morsomt spill Kan også anbefale Midnight club serien. Mange timers morro der. midnight club falt ikke i smak hos meg, men alle har sin mening Midnight club falt mer i smak hos meg enn NFS underground. Likte det bare ikke. Men smaken er som baken, den er delt
Luchy Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Skaff deg Flatout, det er fantastisk artig..Drit fett spill.Anbefales. Støtter den ja, utrolig morsomt spill Kan også anbefale Midnight club serien. Mange timers morro der. midnight club falt ikke i smak hos meg, men alle har sin mening Midnight club falt mer i smak hos meg enn NFS underground. Likte det bare ikke. Men smaken er som baken, den er delt NFSU var artig til å begynne med men ble kjedelig pga lite variasjon. det var bare det samme du måte gjøre om og om igjen
Åsmund Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 om du liker å være på lan bør du spille insane.
Potetdamen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Street legal racing: Redline edit: Og som noen nevner her: Flatout, utrolig kult spill! Endret 8. oktober 2005 av geedoo
Borf Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Street legal racing: Redline edit: Og som noen nevner her: Flatout, utrolig kult spill! 4975103[/snapback] Street legal racing spillene er geniale. viss du ser bort ifra at dei har ca 1000 bugs. for dei klikker hele tiden, og trenger syke systemresurser for å kjøyrer bra.
Cursio Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Street legal racing: Redline edit: Og som noen nevner her: Flatout, utrolig kult spill! 4975103[/snapback] Street legal racing spillene er geniale. viss du ser bort ifra at dei har ca 1000 bugs. for dei klikker hele tiden, og trenger syke systemresurser for å kjøyrer bra. 5028343[/snapback] Godt poeng, jeg fikk heller aldri street legal spillene til å kjøre skikkelig. Men ideene og gameplayet gjorde at jeg holdt ut en stund med utallet bugs! Og selv om flere patcher kom, ble aldri spillene noe mer stabile... Flatout er et kjekt spill! Helt til du finner ut at bilen automatisk slipper gassen i sving for å gjøre det "lettere" for den som kjører. Helt greit, men det skulle ihvertfall gått an å skru det av! Men ellers er det mange elleville stuntbaner! Du kan feks krasje i en vegg med bilen, slik at personen som kjører blir slengt ut av frontruta(!) for så å treffe noen bowling-kjegler lenger nede! Knallgøy, en stund! Omtale av Flat-Out på gamer.no.
Sirius Cobra Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg liker Racer jeg, gratis. eneste probelemet er at du må romstere rundt i forumet etter biler og brett, kan bli kjedeligt etter en stund(all letingen altså)
dravisher Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Finnes det noen bilspill nå til dags som er ala NFS Hot Pursuit? Husker jeg likte det veldig godt, mens så er det bare om å style bilene og trykke på lystgassknappen virker det som... Tenker på å kjøpe meg ratt og et bilspill eller to, men jeg er ikke interessert i lystgass eller styling. Finnes det noen spill som kan passe til det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå