Ozelot Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jepp, har begynt å kikke litt på Planetarion igjen, men det irriterer meg at de skal ha betalt hvis du skal ha samme fordeler som de andre i spillet. Var meg når PA var i sine glansdager, så jeg ønsker å finne et spiller som ihvertfall ligner og som er gratis å spille(der du ikke har fordeler hvis du "donerer" penger til de). Noen som har tips til slike spill ?
Ph03niX Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 www.norwegianmafia.no er jo et greit alternativ... Turbasert nett leser spill..
Galdrafadr Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Husker jeg spillte Orkfia en stund, http://www.orkfia.org/main.php?cat=main&page=main , vet ikke om det er gratis nå.. har ikke tid til å finne det ut nå =D
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 http://www.dawnofmyth.net/ kan du jo sjekke ut. Husker jeg begynte å spille det på ungdomsskolen etter planetarion begynte å koste.
Crispin Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 www.starsphere.net www.dawnofmyth.com www.planetia.net www.norwegianmafia.no Har spilt alle, og er bra alternativer til planetarion. Planetarion koster penger, noe som egentligt ikke er noe problem, men dem som spiller er veldig seriøse, og det blir fort opp til 24timer i strekk med sending av def, og skaffe seg def osv, viss du gjør det bra, går altfor mye ut over andre ting i livet
KayAU Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Ugh...tenker med skrekk attende på tida når eg spelte Planetarion. Stå opp midt på natta for å sende ut angrep, finne seg i å anten bli lemlesta av ovdigre allianser eller underordne seg maktgalne 14-åringar tydleg prega av vansklege pubertetar. So satte dei i gong merkelege regelendringar som mottiltak mot alliansene. Hugsar ikkje akkurat kva dei gjekk ut på lenger, men trur det var noko som begrensa fordelane ved å angripe til eit nivå der det ikkje eigentleg var verdt bryet. Og so, akkurat når eg var i ferd med å ha mindre moro enn nokon gong, bestemte dei seg for å ta betalt for skiten. Men det var gøy i byrjinga. Kay
DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) www.gangsterhood.net www.kingsofchaos.com Edit: Var akuratt innpå KoC, har ikke vært innpå på 2 måneder, og det var fortsatt Lord Striker som var nr.1, og Denny_PR var bare nr.2 Haff. Go Phoenix Rising Endret 5. oktober 2005 av DurinVIII
Litek89 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Må ha et sportsalternativ her! Jeg har spillt "alle" det dere snakker om, men liker faktisk dette best: Hockeyarena
CurSe Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Er ikke helt sikker på om Outwar går under det du er på jakt etter, men jeg kan lufte det hvis du vil ta en titt. Aldri spilt det selv, men en kompis er helt hektet. www.outwar.com
Okeblol Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 www.ferion.com Ferion er et veldig komplisert turbasert spill, med ressurser, research, politikk, + at spillet foregår på et "kart" så det tar ikke x tid uansett hvilken planet du vil fly til du får tilgang til det aller meste ved å spille gratis, det er tilogmed newbie arenaer hvor research o.l stopper der gratis-spillernes tilgang stopper (dette er vel for å få folk hekta ) Spillet foregår på "arenaer", det begynner en ny arena hver uke eller noe slikt, og en arena tar ca 4 uker etter hva jeg har forstått, slik at om en arena går dårlig kan du bare vente et par dager og slenge deg med på neste arena. Det er også "veteran" arenas hvor vær runde tar 3 timer i motsetning til 1 på normale arenas, slik at folk med jobb og familie og kan få spilt et skikkelig spill og ikke bli slått kun fordi det er arbeidsledige mennesker med 24 timer om dagen til å sette av til spillet
Ph03niX Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 www.hattrick.org <-- verdens største online fotball manager spill, STILI!
Rufati Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 www.secretspacegame.net Her finner du et game basert helt og holdent på en tidlig runde av planetarion, om jeg ikke er feil. 3 eller 4 runde kanskje.
Karl-Peder Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Det var visst noe som het Terran Legacy en gang i tiden.. www.netnexus.com/tlclassic Ganske morsomt..
Atomics Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 www.Galactic-quest.com (v1.3) Veldig like Planetaron i eldre dager, har ikke spilt paa en stund, kan ha kommet nye ting der i det siste. Den hovedsaklig forskjellen er farten. Hver runde varer ca. 1 mnd eller ca 33.000 Ticks....hvert tick tar 1 MIN (!) Med andre ord, ved angrep saa har du ca. 25 min til aa finne noen i galaksen din som vil forsvare deg, og et angrep tar ca. 40 min. Battlecalcs oker moroa. (sitter i Spania saa ingen norske bokstaver) http://www.last-horizon.com/ Noe av det samme, bare her med forskjellige servere: 1, 5, 30 og 1800 sekunder ticks, spillet varer fra noen timer til maaneder. Test em out, Galactic fikk meg hooked i LAANG tid en gang, engasjerende comunity, hvis du velger riktig allianse
Saddlefall Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Ser ingen har nevnt Utopia Syns det er veldig bra, spillte det i 3 år eller noe, men har slutta nå da, kanskje pga WoW Men sjekk det ut
Galdrafadr Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 http://ashracing.com/ tok helt av for ett par år siden! kjøp en bil, oppgrader, og race mot andre folk. jeg og kameratene mine satte opp race på skolen.. genialt
Veritas_ Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 www.ferion.com Ferion er et veldig komplisert turbasert spill, med ressurser, research, politikk, + at spillet foregår på et "kart" så det tar ikke x tid uansett hvilken planet du vil fly til du får tilgang til det aller meste ved å spille gratis, det er tilogmed newbie arenaer hvor research o.l stopper der gratis-spillernes tilgang stopper (dette er vel for å få folk hekta ) Spilte det en stund. Men måtte slutte da jeg ble for avhenging :o
nemrih Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Anbefaler NukeZone på det sterkaste. http://www.nukezone.nu Veldig gøy spill, men og veldig avhengighetsskapande. For øyeblikket er det ingen runde som pågår på NukeZone, men neste runde skal begynne 22. oktober. Kver runde varer omtrent 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå