Lord Reanicus Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Eg forbeholder ein generell tvil til at han bestillte det frå utlandet.
Togo Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Bruk gamerankings.com. Der får du gjennomsnittet av alle reviews, samt en oversikt over hvem som har anmeldt og hva de har gitt det.
Bertelsen Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Eg forbeholder ein generell tvil til at han bestillte det frå utlandet. Jeg har spillet, det er kjøpt i utlandet. Kan godt hende fler har kjøpt/bestilt det derfra og. Uansett, hvem faen bryr seg? At mange skal svare på slike ting, tåpelig. Uansett, jeg har ikke fått testa det enda, da min far kommer hjem imorgen med spillet i sin reisebag! Men kommer vel noen meninger om spillet da det er grundig testet.
b-real Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Og mere warez-hinting i denne threaden så stenges posten....
shabador Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Da var ihvertfall patchen klar: http://allboards.lionhead.com/showthread.php?t=99251
Annema Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Man skal ikke alltid ta anmeldelsene 100% seriøst, mye er jo smak og behag da. Jeg er villig til å gi det en sjanse, i og med at Lionhead har mye bra. Noen som er nostalgiske til B&W1? Dessuten slipper de snart Movies, som kan bli veldig kult tror jeg. Og ingen negative anmeldelser om det ennå
Smooth Ceiling Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Say what! Say what! B&W 2 lå i postkassen i dag! Hadde fullstendig glemt at jeg forhåndsbestilte det for leenge siden, fra Gamesmix. Jeg "sliter" allerede med å få tid nok til å spille ferdig Far Cry, komme meg online med BF 2, samt at Thief (The metal age) og Thief (Deadly shadows" ikke engang er pakket ut av cellofanen.. Jeg har aldri spilt B&W, men alltid ønsket å prøve det. Nå er det jo en mulighet.. *titter på coveret igjen* Vel vel.. nok engang kjøper jeg et EA spill.. Edit: WTB større HD.. Endret 12. oktober 2005 av Sundiver
Shaper^ Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har hatt spillet i 3 dager nå, og jeg syns det var veldig tøfft på begynnelsen, men ting gikk trægt, det lagga og så ikke så bra ut som folk ville ha det til.. Syns egentlig ikke det var så moro, ikke online support, bare singleplayer og det krevde alt for mye. På min PC; AMD Athlon 2800+, 1536MB PC3200RAM, Sapphire X800XT. Så ble defaul settings på "Visual Settings" såtte til 1024*768*32, High Details (0AA/AF). Dette skal liksom gå "laggfritt" da siden det er default settings, men NEIDA.. Gikk glatt de 2 første missionene, så kom jeg til ett sted hvor det var ei svær øy (egentlig ikke så stor) og da hadde jeg 8fps.. Har prøvd å sette ned grafikken på alt, men det gir meg ikke bedre FPS heller Kommer ATi logo opp i spillet på begynnelsen, syns det er rart at det lagger på et X800XT kort da.. Syns igrunn det er forkastelig at det ikke funker som det skal jeg. Jaja... De prøvde ihvertfall..
Windoge Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Actiontrip.com ga spillet 56/100 i sin nye omtale.
Gromle Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 *snip* Har du prøvd å patche? Skal visst fikse endel av FPS-problemene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå