Viggleik Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hei Jeg har et problem, og det er at partisjon C: er nesten full, og Jeg vet at Jeg har innstalert steam på den, steam tar rundt 6gb, og jeg trenger virkelig å flytte den til Partisjon D: Kan jeg bare ta hele mappen og overføre den til d:? eller vil steam da bli ødelagt? Hvis jeg uinnstalerer steam, slettes da alt fra c:?
Mammuten Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 bare flytt hele mappa du, hele Steam og alt.. bare husk på og "redirecte" Steam snarveiene dine
Viggleik Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 (endret) sikker på at det går asså? (Dette var mitt innleg nummer 100!) Endret 1. oktober 2005 av Viggleik
Mammuten Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 kan jo brenne ut på en CD og legge inn igjen, så skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ta heller og gå inn på steam og ta backup av alle spillene. Så sletter du steam og installerer på D:. så fører du bare over backupsene. Endret 1. oktober 2005 av zuco~
Viggleik Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 jeg bare tro mappa over som du sa... 1,6 funker vertfall, men source er unninstalled...
zeltex Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 HL2 ligger kanskje i steam mappa di? gjør iallefal det hos meg, og den tar også rundt 6 GB!
Viggleik Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Jeg unninståla hl2, spiller det ikke men jeg bare browser source jeg og skriver in coden. så skal det nåkk ordne seg
Zeph Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det som tar plass er dei nedlasta filene til HL, HL2 osv. Dei ligger i steamapps-mappa. Eg la dei filene over til den andre partisjonen, avinstallerte Steam, installerte Steam igjen og la filene tilbake. Funka bra det.
Bear^ Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg for min del bruker å brenne GCF filene til en DVD og det funker utmerket. Innstaller steam på ny plass og flytt over GCF filene til den nye plasserinen og alt funker krute bra.
A.J Green Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 point eight her. Steam mappen skal bare innholde et spill =)
Viggleik Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 point eight her. Steam mappen skal bare innholde et spill =) Hvilket spill sikter du til tipper det er 1,6, men jeg tipper jo helt vilt da..
A.J Green Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Du er en fantastisk tipper! Noensinne vurdert lotto?
Viggleik Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Du er en fantastisk tipper! Noensinne vurdert lotto? nei, jeg holder meg til oddsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå