Gå til innhold

Dropper AGP for R520


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke slik at han skulle sykle om ikke Nvidia lanserte AGP versjoner til sine kort ETTER at ATi hadde lansert AGP på r520?

 

Slik jeg ser det har nå Dahles utsagn mistet en betingelse siden det nå ikke kommer noen r520 med AGP. Dette ble vel nesten en godnyhet for Dahle.

 

Beklager å kanskje ha ødelagt noen forhåpninger.

Lenke til kommentar
Var det ikke slik at han skulle sykle om ikke Nvidia lanserte AGP versjoner til sine kort ETTER at ATi hadde lansert AGP på r520?

 

Slik jeg ser det har nå Dahles utsagn mistet en betingelse siden det nå ikke kommer noen r520 med AGP. Dette ble vel nesten en godnyhet for Dahle.

 

Beklager å kanskje ha ødelagt noen forhåpninger.

poenget er vel at dersom ATI ikke lanserer, så vil nVidia sannsynligvis heller ikke gjøre det. Ettermarkedet er vel også noe begrenset ettersom "high-end" folka der ute sitter vel med PCI-Express etterhvert? Og sannsynligheten for at noen kjøper en ny PC med AGP med f.eks GF7800 eller x1800 er vel heller liten. Regner med at man må ha ett visst potensielt marked for å utvikle en slik utgave og starte masseproduksjon..

 

Selv ville jeg ventet til Neste år med å sykle Trondheim-Oslo, regner med Dovre kan være utrivelig på denne tiden av året....

Endret av kindings
Lenke til kommentar
Selv ville jeg ventet til Neste år med å sykle Trondheim-Oslo, regner med Dovre kan være utrivelig på denne tiden av året....

Tror nok det vil bli en vårkåt Ø. Dahle vi kommer til å se på Dovrefjell...

 

Håper at moskusoksene har brunsten sin ca. samtidig slik at farten på sykkelen

vil øke betydelig av naturlige orsaker... ;)

Lenke til kommentar
Var det ikke slik at han skulle sykle om ikke Nvidia lanserte AGP versjoner til sine kort ETTER at ATi hadde lansert AGP på r520?

 

Slik jeg ser det har nå Dahles utsagn mistet en betingelse siden det nå ikke kommer noen r520 med AGP. Dette ble vel nesten en godnyhet for Dahle.

 

Beklager å kanskje ha ødelagt noen forhåpninger.

Han sa vel bare at han skulle sykle hvis 7800 ikke kom i AGP form, ingen andre betingelser.

 

Men dette kan vel Øyvind bekrefte selv, noe han gjorde i sin post rett over denne, med å si at han sykler til våren.

 

Og Øyvind: lykke til med brekt arm og sykkeltur til våren.

Lenke til kommentar
Sykkelturen starter når våren er kommet.

Jeg har en merkelig forutanelse om at våren 2006 vil OD brekke et eller annet igjen. F.eks. at han har kjørt seg av sykkelen der han ligger i hardtrening dagen før løpet eller noe i den dur. Venter i spenning på om det kommer en unnskyldning tynnere enn Opera-sjefen sin... :!:

Lenke til kommentar
Ligger rimelig i hardtrening på SATS om dagen. Men jeg klarte å brekke hånda i natt, så jeg må nok vente til den er bra. Sykkelturen starter når våren er kommet. Bør jo være sykkelvær. Sykler ikke i stringtruse midt på vintern.

OD, du må roe ned "kosinga" når du browser babethreaden :thumbup:

Hehehe... fyda, trodde ikke Dahle var sånn ;)

 

Ah, det er så gøy når folk som lover dumme ting innser at de faktisk må gjøre det :thumbup: Men du kan jo alltids ta en Jon S. von Tetzchner (Opera-sjefen) og si at sykkelen punkterte veldig tidlig i løpet, og du ikke hadde lappesaker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...