Gå til innhold

feil ved installering av DS2, korrupt fil på CD?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

På CD 4 når jeg installerer Dungeon Siege 2, så får jeg meldingen på bildet.

Noen andre som har fått samme feil, eller er jeg den uheldige eier av en CD med delvis korrupte filer og må få spillet byttet i en ny kopi?

Disken jeg installerer på er ikke full, så det er utelukket, og jeg kan ikke se hvordan filen kan være i bruk, når jeg ikke får installert det skikkelig engang.

Hvis jeg trykker ignore så får jeg installert det, delvis. Men et lite stykke inn I spillet, ved første "boss" eller så, så mister jeg kompanjongen min, folkene gjør ingenting, heller ikke den ene motstanderen (steinstatue sak) og min char har mistet alt utstyret.

EDIT:

Har forøvrig mer enn god nok hardware til å kunne kjøre spillet bra, så det er heller ingen sak.

Endret av TRS
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel ingen annen utvei enn å levere spillet inn i butikken og få et nytt et.

Du kan forresten prøve å installere spillet med en annen CD/DVD-rom på PC'en din, eller på en annens PC for å være sikker på at det er platene det er noe feil med.

Skrevet
[iC' date=29/09/2005 : 16:38] Du kan forresten prøve å installere spillet med en annen CD/DVD-rom på PC'en din.

Det fungerte fint, takk.

Det er dog merkelig synes jeg, at en spiller ikke liker den ene CD'en.

Skrevet
[iC,29/09/2005 : 16:38] Du kan forresten prøve å installere spillet med en annen CD/DVD-rom på PC'en din.

Det fungerte fint, takk.

Det er dog merkelig synes jeg, at en spiller ikke liker den ene CD'en.

Slik er det med mange spillere. Jeg har flere ganger hatt èn spiller som ikke takler enkelte spill, mens den andre kjører helt knirkefritt. Vet ikke om det er noe som skjer etter hvert, om det er en produksjonsfeil, eller om det bare er "meningen" at det skal være sånn.

Uansett fint å høre at du greide det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...