Gå til innhold

Patch notes 1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja..blir kjekt å være warrior nå. Nerf fRenf Frnef !! "2111..

:(:cry::no:

 

Lurer på hvorfor blizzard gidder å legge til ny armor og nye våpen, siden hver gang warrior faktisk gjør damage, så blir det nerf.

Slutt å syt. Warrior har ikke sett annet enn buffs siden beta. Det er virkelig på tide at melee-klasser får smake nerfesticken.

Lenke til kommentar
Jaja..blir kjekt å være warrior nå. Nerf fRenf Frnef !! "2111..

:(:cry::no:

 

Lurer på hvorfor blizzard gidder å legge til ny armor og nye våpen, siden hver gang warrior faktisk gjør damage, så blir det nerf.

Slutt å syt. Warrior har ikke sett annet enn buffs siden beta. Det er virkelig på tide at melee-klasser får smake nerfesticken.

Vet du ikke hvor bra warrior var i beta? :dontgetit:

 

Har ikke sett annet enn nerf siden beta tenker jeg vi sier.

Lenke til kommentar
Vet du ikke hvor bra warrior var i beta?  :dontgetit:

 

Har ikke sett annet enn nerf siden beta tenker jeg vi sier.

Tenker først og fremst på itemization. Meleesett og spesielt warriorsett, som dropper i høylevel instances har kun blitt buffet, mens castersett er hardt skakkjørt, spes. mage. Se bare på wrath/mihght settet og f.eks den ehr:

 

http://www.thottbot.com/?i=51920.

 

En warrior med det der og enrage MS-criter oppimot 2500 (med 1200 ap, som man får med battleshout og epic gear). Det er faktisk ikke mer som skal til før en mage/lock speca +damage (som går hardt utover sta + int) ligger på gresset i to biter. Eller ta f.eks den imba windfury. charge, et slag, windury procer, nok rage til ms -> Død caster, crit eller ei.

Endret av Coaxmetal
Lenke til kommentar
Might settet har blitt nerfet 2 ganger, og er fantastisk ubrukelig til pvp. Og slike våpen som du linker kan 99% av alle som spiller bare drømme om.

Hvis du mener might er ubrukelig i pvp kan du rolle en caster og se hvor mye bruk du får for settene der. Minimalt med +damage, kun en enorm manapool som er kjekk å ha for å minske downtimen under conjuringa av level 55 water :roll:

 

Topsverdene er heller ikke umulig å få tak i. Tilsvarende casteritems ville vært ~+300 spelldamage, dog det eksisterer ikke idag.

 

Faktum er at warrior tåler mest deng, men skal gjøre mindre skade, derfor er det en skandale at castere blir outdamaga av warrioir under instant runs, og en nerf er helt på sin plass.

Lenke til kommentar

Blizzard burde generelt slutte å nerfe, dette fører bare til at spillere føler seg forrådt og dermed masse klaging.

 

De burde heller buffe for å opprettholde balansen, eksempelvis gjøre slik at castere gjør mer skade, istedet for å nerfe meleefolk (nå blir jo critdmgen min redusert endel i 1.8 også (warlock) så jeg vet ikke hva jeg skal tro).

 

Edit: Det er mye mer jobb for Blizzard å gå gjennom alle casterspells og items og gjøre disse bedre, enn kun å forandre en formel for dmg. D

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Jeg blir lettere irritert når jeg leser om hvor "sterke" warriors er ifølge enkelte. Selv har jeg vært 60 en god stund nå og riktignok spiller jeg ikke pvp og har heller ikke gjort type mc-raid så jeg mangler endgame-items, men jeg har ikke så værst utstyr likevel. Prot build bidrar vel heller ikke i positiv grad.

Det jeg merker meg er at jeg gjør fint lite skade sammenlignet med andre klasser. Der jeg driver og farmer nå kan jeg ta ut en motstander for så å være nødt til å spise pga lav helse.

En mage kan eksempelvis ta ut 3 tilsvarende på samme tid som jeg tar den ene. Vær trygg på at jeg ikke synes det er så kult.

 

Jeg sier ikke at det ikke kan finnes warriors som er sterke, men fra mitt ståsted trengs definitivt ikke en svekking.

Lenke til kommentar
Faktum er at warrior tåler mest deng, men skal gjøre mindre skade, derfor er det en skandale at castere blir outdamaga av warrioir under instant runs, og en nerf er helt på sin plass.

Hvem har sagt warriors skal gjøre minst skade? Hvorfor tror du vi har arms og fury tre? Og at warriors tåler mer deng enn andre VS casters er bare tull. Eneste må være mer stamina i såfall, og det kommer ann på hva slags gear du har.

Lenke til kommentar

Til han som nevnte Hunter Epic-questet.

Har du faktisk lest hva som må til for å klare det questet?

Du må ha vært i mc MANGE ganger for å ha opparbeidet deg gear nokk til å klare questet. Har til nå ikke sett en eneste hunter med det våpenet.

 

Angående warrior og damage. Så kommer det helt ann på hvordan du spiller den. Selv har jeg en warrior med MASSE agility og strenght. Det gjør at jeg gjør mer damage enn en mage/rogue i instancer, men jeg har svært lite hp(har møtt rogues som har mer hp enn meg bla på samme level). Mot mele klarer jeg meg relativt bra siden agility også fører med seg armor, men mot casters har jeg store problemer.

Lenke til kommentar
Joda, vi må ikke glemme shadowpriests med 40% dmgreduction :roll:

 

Men er glad for denne warrior "nerfen", idiotisk at AR er bedre på ms enn OEB

Det er sant som du sier, men det hadde jo ikke vært umulig for blizzard å laget en fixed attack speed LITT høyere en 3.3 speed. Det de gjør nå, er jo å nerfe samtlige epics, fra ZG til BWL. Hva med en speed på 3.5 eller 3,6 i stedet? Det hadde gjort våpen som obsidian edged blade til den epic-kvaliteten den skal ha, ergo bedre en våpen som arcanite reaper. Da hadde de ikke nerfet samtlige endgame våpen for warrior i samme prosessen,

 

Edit: Blizzard unskyldte denne nerfen med at raske våpen fikk bedre damage på instants, og at warrior på den måten fikk flere valg mht våpen. Problemet er bare at du skal være god for å finne et endgame våpen som er RASKERE en 3.3.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...