Gå til innhold

Patch notes 1.8


Anbefalte innlegg

Noen som kan si at warriors og rogues var sterke i AV? Alle som har prøvd det vil kontant si nei, vi levde bare som meatshields for mages, priests, warlocks og hunters som ikke gadd å gruppere seg med oss.

 

Det er mye man kan gjøre for å stoppe en warrior. 1 Liten instant attack og warrioren kan ikke charge på en god stund.

 

Jeg får bare gjort 50% skade mot andre warriors, druids, paladins (i duell) og shieldshamen. I tillegg har mages ulike shields og alle som har pvpet et par timer har talisman of arathor, som gir 500 damage absorb. I tillegg må jeg komme innpå alle casters. Jeg sier ikke at warriors er gimped, det er ganske likt.

 

At dere ikke får 100% av damagen deres sender ut godkjent får ikke noe sympati fra mitt ståsted, fordi alle melees har det på samme måten.

 

Warriors absorberer ikke mest skade, grunnen til at vi tanker er fordi vi holder aggro bedre enn de fleste andre klassene. Rogues/mages/paladins har alle høyere survivability gjennom forskjellige skills.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus is now multiplied by a fixed number pulled from the following table:

 

Two-handed weapons: 3.3

Daggers: 1.7

All other one-handed weapons: 2.4

 

 

Gjett om jeg er glad for at jeg campet alterac i fire dager med paladinen min for å få The Pacifier nå... :cry:

Dette gjelder bare "instant styles" og sist jeg sjekka hadde ikke paladins det ;) ?

Det gjelder KUN noen av rogue og warriors abilities.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...