Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det an å lage en macro som caster purge om man har en fiende i target, og caster cleanse spirit om man har en friendly i target?

 

Og uten noen modifierknapper. Har stort sett bundet opp alle modifierne allerede:P

 

 

ikke helt sikker men kansje dette funker

 

/cast Purge

/cast Cleanse Spirit

 

er sikkert en mer avansert måte med Modifier friendly/nofriendly som gjør at du caster Cleanse på fiendly og purge på unfriendly

Lenke til kommentar

Lite spørsmål uten at jeg har giddi å sett meg så veldig om. Spør ut av kjedsomhet på jobben.

 

Hva slags EPIC gear er det mulig å få ut av professions for enhancement? Er det fortsatt Leatherworking Dragonscale som er tingen? Har detti litt ut det siste året. Jeg er ikke den som flyr end-game instancer lenger, så lurte på hva slags professions-items man eventuelt burde skaffe seg. Tenker på chest, legs, writs, shoulders osv. Ikke våpen - det har jeg skaffa fra The Son's of Hodir i Storm Peaks.

 

Uansett, noen tips på hva jeg kan sette meg som mål?

(ikke rep (jeg er lei etter Kurunai og diverse til Exalted) ... professions only)

Lenke til kommentar
AP og Agi. Shamans fikk 2 AP fra 1 Str før, men det ble forandret i WotLK.

 

Hit rating og expertise kommer også godt med.

 

Stemmer, tenkte mer på levling, jeg nå. 368 Hit rating om du ikke har spriest eller boomkin med i raidet, 289 hit rating med en av de to. 26 expertise, om jeg ikke husker helt feil. Crit rating er vel også ganske lekkert.

 

 

Er det 2 trege våpen eller rask i offhand som er tingen nå? dps som er viktisk kanskje? WF/FT sant?

 

Mener det er to trege, med WF/FT.

Endret av Nerf
Lenke til kommentar

2x axe på 2.60 med WindFury er toppen av kransekaka ja.

Man mener off-hand med FlameTongue i raid, noe jeg er enig i om man har 5 av 5 i Elemental Fury. Da funker jo også Lava Lash litt bedre som en ekstra boost.

 

Edit: Vanvittig teit innlegg med fler leifs enn vanlig pga. kunde i tlf mens jeg skrev. *kremt*

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Mh med wf og off-hand med flametongue er tingen uansett. Uansett om du er i raid eller ikke. Wf kan som kjent ikke procce mer enn en gang pr 3. sec. Og flametongue øker spellpower, så da får du litt ekstra dps.

 

Frostbrand og rockbiter er ikke noe som ville fungert ordentlig med wf heller, så flametongue er the obvious choice :p

Lenke til kommentar

+ at Lava Lash'en gjør mere dps.

 

Har funnet en fin rotation nå som gir meg 3k dps på boss fights i heroics, og da mangler jeg enda litt hit, og har egentlig ganske rompe gear. Har vell det meste av det beste jeg kan få fra heroics og emblems, siden jeg ikke raider mye med shamanen.

 

Rotation min er = SS - Flame shock - Lava Lash - Lava Burst - Chain lightning(har som regel 5x maelstrom) - SS - Earth Shock - Lava Lash - Chain lightning. Så repeterer jeg bare dette. Koster mye mana, men da har jeg ikke mange sekunder der jeg venter på cooldowns, har en 2-3 sekunder til å refreshe magma totem også, eventuelt bruke Shamanistic rage for å hente opp mana igjen, da denne forsvinner meget fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...