Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer og levle shaman min som er 70 snart.

 

Er det da best med 2x WF eller WF i MH og flamtongue i OH?

Når jeg levlet 60-70 følte jeg 2x WF var bedre overall.

Helt ærlig ville jeg gått ele siden det er mest gøy. Men om du er ench så ha WF i main og Flame i off

Lenke til kommentar

Gearmessig hadde jeg mer output ved dobbel WF da jeg levlet, nå satt jo jeg med fullt pvpsett fra 70 og.

 

Den dag i dag er jeg elemental og resto (hver for seg altså, dualspec yay), må innrømme jeg savner massiv survivability i arena, men det er bare upraktisk gearmessig å ha enhancement som secondary spec. Ikke at det er umulig, men jeg orker ikke å organisere og styre med det andre gearet, er kun et par jeg bytter ut når jeg svipper ele->resto nå.

 

Hva syntes folket etter patchen da? Savner mp5 til de grader av manaevighet? :wee:

 

Vi er fortsatt godt balansert manamessig i forhold til mages hvertfall. Som i sin tur kanskje pumper ut en del mer damage, men. Litt usikker på forholda.

 

Og det bringer meg inn til spørsmålet mitt. Per dags dato tør jeg påstå jeg er på høyde med (litt under) magen i guilden. Likevel ligger jeg langt, langt bak på damage meter. Riktignok går det litt tid med til totems og offhealing, men ellers burde jo elemental shaman ikke være LANGT under mage på dps? Kjører FS alltid oppe, LiBolt utenom og LaBurst på siste tick av FS. Er vel ikke så helt galt det..?

 

Ser og at jeg kanskje har litt mer hastegear enn jeg burde. Kan forbedres det.

Lenke til kommentar

Feil. LB scaler bedre, og vil få mer ut av LB enn CL rett etter Lava Burst. Det eneste CL er bedre til, er når Lavaburst vil bli klar fortere enn du har casttime på LB. Dvs at du får castet Lavaburst fortere enn om du hadde brukt LB.

 

Til alle andre formål er LB bedre enn CL.

(ok det er unntak som når mob'en dauer før LB hadde kommet frem)

Lenke til kommentar

jepp, det zyph sier her stemmer. Så lenge det er 1 target så gjør LB mer damage enn en CL.

 

Og forskjellen mellom disse vil bare bli større jo mer spellpower du har.

 

Pluss lb glyph med 4% ekstra dmg.

 

 

Var det noen som hadde problemer med mana som elemental?

Lenke til kommentar

Gjør CL og LB identisk skade med 2100 spellpower? Da har du gjort noe grundig feil i speccen din. Mine LB (jeg har ca 2300sp) critter rundt 9-11k i raids, mens CL ligger på 6-7k, om jeg ikke husker feil. Og med alle mulige slags haste procs og buffs, så er det ikke store forskjellen i cast time heller.

Lenke til kommentar

Ser du har samme spec som meg.

 

Men å stole på en addon til å spå hvor mye damage du kommer til å gjøre er vel ikke akkurat fasiten. Prøv på boss dummy'n du.

 

Edit: Og husk på at Elemental Oath og andre procs kan endre resultatene.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...