Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på det samme. Har ca 100 2v2 played nå, og starter 3v3. I 3v3 merker jeg det er helt nødvendig med instant Wolf. Imp. water shield trodde jeg også var unødvendig, men går VELDIG fort tom for mana. (har mye elemental gear dog). Er cleanse spirit nødvendig? Verdt ett point? Merker ofte at jeg glemmer å bruke den.

 

http://www.wowhead.com/?talent#hZ0xgcZx0eucxsEobIkt

 

Lurer jeg på om funker bra. Er så utrolig usikker på mana tide totem, Ancestral Healing, Improved Water Shield, Cleanse Spirit (valgte å droppe den) ...

 

Vanskelig det her!

 

EDIT: Fortsatt usikker på Cleanse Spirit.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar

Cleanse spirit er egentlig ganske hendig, selv om vi har cleansing totem, tror jeg ville gått for cleanse spirit i stedet for mana tide totem.

I lange fighter er det egenlig ganske lett og komme seg unda og få drukket.

EDIT: Specc

Skal ikke si jeg har spilt mye resto i arena, men noe sånt da?

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Det er jo den "standard", uspesialiserte om du vil, pvp-speccen tror jeg. Personlig liker jeg Mana Tide veldig godt og ville ikke gitt bort den, hvertfall når jeg sjelden får sjans til å drikke. Men å fordele de 5 pointsa fra Thundering Strikes over på Imp. Shield og Guardian er nærmest nødvendig. (Dokumentert ~50 kamper). Selv om det er gøy å critte er det de ekstra sekundene du får av henholdsvis grounding totem og imp. shield som passer best - i alle fall for meg.

Lenke til kommentar

Har litt problemer med å velge gear på elemental shamanen min. har lest mye rundt på elitist jerks og sånn og de fleste mener at haste er mye bedre en crit. Men rawr prioriterer nesten alltid crit over haste. Har bare 340 hasterating nå, så er vel ikke det at jeg har nok haste heller?? Noen som vet hva dette kan komme av?

Lenke til kommentar
4 points i mana tide hørtes litt dyrt utspør du meg.. har hørt mye godt om denne: http://www.wowhead.com/?talent#hZ0grhoVZVcfuhxsxzbIkt:Lqjc

 

Kunne kanskje hatt noe i natures guardian, men +10% stam er vel egentlig bedre..

Healing grace er vel ikke så nyttig i PVP... Ikke verdt 3 points synes jeg hvertfall. Og 0/5 på Nature's Guardian? Gjør de 10% stamina opp for det da?

 

Det forstår jeg ikke helt. Jeg, med litt for mye elemental (crit i stedet for mp5)-gear må ha Mana Tide (veit ikke om forskjellen er SÅ stor med fullt restogear - kan hende). Og da selvfølgelig følge opp med de 3 poenga fra Healing Grace i Tidal Focus i stedet.

 

Noen som har testet ut denne og har noen kommentarer, da?

Endret av BiNko
Lenke til kommentar

Healing grace er anbefalt fra min side, 3% mindre manacost er så å si useless.

Og er du flink nok til å drikke og å holde mana shield oppe bør det gå greit.

Ang. 1600hp gjør jo at du overlever ett slag til, istedenfor en 50% sjanse for at du gjør det :p logisk eh?

 

BTW; of dominance (elemental) (crit) skal være det beste på ett litt lavere nivå iallefall. (går utifra at du har 2x 50 resi set bonusen though)

 

Og, ang. speccen, du bruker vel ikke healing wave i arena? (imp. healing wave istedenfor -25% totem mana cost)

Endret av Zarfax
Lenke til kommentar

Da er jeg ikke flink nok til å drikke, i så fall. :wee: Med setup'en jeg har nå (mage, av alt!) er det jeg som får all aggro. Men tankegangen din om 1600 hp er bedre pga det bare er 50 % sjanse stemmer vel ikke helt? Det er 50 % per damaging attack - ikke at jeg har noen tall på dette, men under 30% kommer det vel en god del flere enn ett attack? Og selv med 1/2 sjanse for procc er jeg virkelig i tvil om 1600 hp (jada, veit det ikke er nøyaktig det - noen kom til å kommentere på det her) er bedre...

 

Hvorfor anbefaler du Healing Grace? Er vel ikke ofte folk dispeller.. Eller er det?

 

Healing wave. Det er ikke så altfor ofte jeg bruker den, men jeg tror det er mange som bare kaster den helt bort. Dersom du vet du har tid caster du vel denne i stedet for lesser? Og med de 0.5 sekundene shava bort får du pressa inn enda en. Dette er dog enda en ting jeg er usikker på. 25 % mana er jo ikke all verdens, men jeg av alle (som har manaproblemer) burde jo ha denne i stedet for. For øyeblikket på den ratingen her tror jeg jeg holder meg til kort casttime på healing wave.

 

Mye tekst, men det kom fram til slutt! :)

Lenke til kommentar

Driver og lvle en resto shammy atm, er lvl 76 nå. Er det noen jeg MÅ ha rep med foruten folka man får item ench fra, hodir, ebon etc? Queste med resto suger jo esel, så hadde egentli tenkt og bare lvle i instancer da dette er bare en alt atm, selv om jeg vurderer og ta den som main.

 

Ser folk snakker om crit og haste, hva er og foretrekke som resto pve og pvp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...