Gå til innhold

Internett side der du kan kjøpe gull osv.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kåre, hold kjeft, nå er vi alle lei av deg

Jeg er ikke lei av meg.

Det er vel gjerne fordi du er elitisten over alle elitister?

Hvorfor får du det at jeg kan underbygge en påstand med EULA til å bli til at jeg er en elitist? Kan du komme med noe mer saklig enn bare å prøve å fornærme meg?

Det har ikke noe med om du har rett eller ikke å gjøre, men at du oppfører deg arrogant og syrlig, og nekter å se foran din egen nesetipp.

Lenke til kommentar
kåre, hold kjeft, nå er vi alle lei av deg

Jeg er ikke lei av meg.

Det er vel gjerne fordi du er elitisten over alle elitister?

Hvorfor får du det at jeg kan underbygge en påstand med EULA til å bli til at jeg er en elitist? Kan du komme med noe mer saklig enn bare å prøve å fornærme meg?

Det har ikke noe med om du har rett eller ikke å gjøre, men at du oppfører deg arrogant og syrlig, og nekter å se foran din egen nesetipp.

Nesetipp eller ikke, jeg har i hvert fall noe annet enn "svar fra Blizzard" å støtte meg til. Siden du mener dette er lovlig, kan du ikke sende en mail til Blizzard med brukernavnet ditt hvor du forklarer at du har intensjoner om å selge "tid" du har brukt på kontoen? Du trenger nødvendigvis ikke selge kontoen din, bare utgi deg for at du har tenkt til å gjøre det. Det er jo lov så du har jo ikke noe å være redd for. Dette ville slått meg av min høye hest, tror du ikke? :)

Lenke til kommentar

Hørt om ironi, kårekårelimihåret? Prøvde bare å ta den verste spissen av innlegget mitt. Loven står over en EULA, som i dette tilfellet begrenser rettighetene til en person, altså en forbruker. En jurist kan sikkert bekrefte at man som forbruker er sikret i alle fall rettigheten som er nedfelt i loven.

 

Uansett, trådstarter har fått svar på spørsmålet. Foreslår at en mod stenger tråden før vi får en krig her inne. :no:

Lenke til kommentar
Hørt om ironi, kårekårelimihåret? Prøvde bare å ta den verste spissen av innlegget mitt. Loven står over en EULA, som i dette tilfellet begrenser rettighetene til en person, altså en forbruker. En jurist kan sikkert bekrefte at man som forbruker er sikret i alle fall rettigheten som er nedfelt i loven.

 

Uansett, trådstarter har fått svar på spørsmålet. Foreslår at en mod stenger tråden før vi får en krig her inne. :no:

Nei, jeg har ikke hørt om ironi. Det er derfor jeg nevner ting som moren til kenneth, Harry osv.

Lenke til kommentar

Dette blir for dumt, det er lov til å selge tiden sin med accounten, ikke accounten selv. Selvfølgelig er det et smutthull i blizzard's EULA men jeg er bråsikker på at blizzard ikke kan gjøre noe med det siden de ikke har endret EULA'n til at du ikke har lov til å selge din "tid" Uansett steng tråden.. Kåre bare beviser hvor gammel han er..

Lenke til kommentar

kårekårelimihåret: HOLD KJEFT!

 

til trådstarter www.thotbot.com selger gull til de fleste servere hvis det var det du ville ha.

 

jeg synes ikke det er juks og bestille gull siden det blir det samme som og ha enten en kammerat på høyt lvl eller selv ha en high lvl char som du sender gull fra.

og kjøpe en lvl 60 med masse epixxx derimot :thumbdown:

Lenke til kommentar
kårekårelimihåret: HOLD KJEFT!

 

til trådstarter www.thotbot.com selger gull til de fleste servere hvis det var det du ville ha.

 

jeg synes ikke det er juks og bestille gull siden det blir det samme som og ha enten  en kammerat på høyt lvl eller selv ha en high lvl char som du sender gull fra.

og kjøpe en lvl 60 med masse epixxx derimot  :thumbdown:

Nei, jeg holder ikke kjeft. Hvordan kan du sammenligne det å sende gull fra en alt char med å kjøpe gull på internett? Det er jo ikke du selv som har gjort noe for å få gullet du kjøper på internett.

 

Jeg ville heller sammenlignet dine to eksempler, du får uansett om du kjøper "en level 60 med masse epixx" eller masse gull en fordel i spillet du ikke skulle hatt dersom du startet slik alle andre har gjort.

 

Og nei, thottbot selger ikke gull i det hele tatt.

Endret av kårekårelimihåret
Lenke til kommentar
Dette blir for dumt, det er lov til å selge tiden sin med accounten, ikke accounten selv. Selvfølgelig er det et smutthull i blizzard's EULA men jeg er bråsikker på at blizzard ikke kan gjøre noe med det siden de ikke har endret EULA'n til at du ikke har lov til å selge din "tid" Uansett steng tråden.. Kåre bare beviser hvor gammel han er..

Hvor gammel er jeg da, siden jeg har bevist dette? Synes alltid det er så festlig når alder blir trukket inn i diskusjoner. Nei, det er ikke lov å dekke til et salg av en account med at man "ikke selger accounten, men tiden man har brukt på den" nettopp fordi det ikke er lov å overdra accounten sin til noen. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
kårekårelimihåret: HOLD KJEFT!

 

til trådstarter www.thotbot.com selger gull til de fleste servere hvis det var det du ville ha.

 

jeg synes ikke det er juks og bestille gull siden det blir det samme som og ha enten  en kammerat på høyt lvl eller selv ha en high lvl char som du sender gull fra.

og kjøpe en lvl 60 med masse epixxx derimot  :thumbdown:

Nei, jeg holder ikke kjeft. Hvordan kan du sammenligne det å sende gull fra en alt char med å kjøpe gull på internett? Det er jo ikke du selv som har gjort noe for å få gullet du kjøper på internett.

 

Jeg ville heller sammenlignet dine to eksempler, du får uansett om du kjøper "en level 60 med masse epixx" eller masse gull en fordel i spillet du ikke skulle hatt dersom du startet slik alle andre har gjort.

 

Og nei, thottbot selger ikke gull i det hele tatt.

IKKE THOTTBOT, thotbot MED 1 T LES PLIX

 

neida for det er jo ikke enklere for en lvl 60 og skaffe raske penger en en for eksempel lvl 35-40? neida! og for all del ikke les det jeg skriver ELLER EN KAMMERAT SOM GIR DEG GULL! blir så syka av 13 år gamle carebears som deg

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
kårekårelimihåret: HOLD KJEFT!

 

til trådstarter www.thotbot.com selger gull til de fleste servere hvis det var det du ville ha.

 

jeg synes ikke det er juks og bestille gull siden det blir det samme som og ha enten  en kammerat på høyt lvl eller selv ha en high lvl char som du sender gull fra.

og kjøpe en lvl 60 med masse epixxx derimot  :thumbdown:

Nei, jeg holder ikke kjeft. Hvordan kan du sammenligne det å sende gull fra en alt char med å kjøpe gull på internett? Det er jo ikke du selv som har gjort noe for å få gullet du kjøper på internett.

 

Jeg ville heller sammenlignet dine to eksempler, du får uansett om du kjøper "en level 60 med masse epixx" eller masse gull en fordel i spillet du ikke skulle hatt dersom du startet slik alle andre har gjort.

 

Og nei, thottbot selger ikke gull i det hele tatt.

IKKE THOTTBOT, thotbot MED 1 T LES PLIX

Beklager, trodde det var en skrivefeil fra din side. Hadde uansett ikke tatt sider som bevisst spiller på skrivefeil seriøst.

Lenke til kommentar
neida for det er jo ikke enklere for en lvl 60 og skaffe raske penger en en for eksempel lvl 35-40? neida! og for all del ikke les det jeg skriver ELLER EN KAMMERAT SOM GIR DEG GULL! blir så syka av 13 år gamle carebears som deg

Det er enklere å samle gull med en level 60 karakter med mye bra gear enn å betale for å få det overført til din egen karakter, mener du? Til din informasjon er jeg 10 år eldre enn deg.

Lenke til kommentar

har selv kjøpt en 200g stack derfra så jo de er seriøse og nei jeg er ikke altfor redd for og si det hadde vært værre hvis jeg posa og ha kjøpt charracter

 

det er ikke juks du sparer deg selv for endeløse timer med penge grind for og få råd til nye spells, men ja er enig det finnes grenser jeg hadde _aldrig_ gått og kjøpt 1000 gull for og kjøpe epic mount for eksempel

 

edit: å herregud gir opp og kverulere med personer som påstår de er 28 år

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
har selv kjøpt en 200g stack derfra så jo de er seriøse og nei jeg er ikke altfor redd for og si det hadde vært værre hvis jeg posa og ha kjøpt charracter

 

det er ikke juks du sparer deg selv for endeløse timer med penge grind for og få råd til nye spells, men ja er enig det finnes grenser jeg hadde _aldrig_ gått og kjøpt 1000 gull for og kjøpe epic mount for eksempel

Hvor går grensen da mener du? 200 gull? 500 gull? Jeg mener nå det at det er juks, du får som sagt fordeler du ikke skulle hatt. Det blir som en cheat i et enplayer-spill bare at du faktisk må betale for det.

Lenke til kommentar
oh the possebiletys du har med 500g på lvl 40 du blir jo uber feeda med bra gear du ikke kan bruke

 

Edit: drar på skolen, /quitter en så teit diskusjon

Det er ikke en fordel å ha 500 gull på level 40 altså. Sånn i forhold til folk som må jobbe for å få seg mount. Ha en fin dag på skolen. :)

Endret av kårekårelimihåret
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...