Gå til innhold

Internett side der du kan kjøpe gull osv.


Anbefalte innlegg

jeg hadde nok ikke hatt noe i mot å kjøpe litt gold en gang i blandt, for jeg har rett og slett ikke tid til å sitte maange timer hver dag og grinde.

har enda ikke kjøpt gold, men det er en mulighet jeg holder åpen siden wow er basert på endeløs grinding og epic drops for å få deg penger til f.eks epic mount, noe jeg ikke har tid til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg hadde nok ikke hatt noe i mot å kjøpe litt gold en gang i blandt, for jeg har rett og slett ikke tid til å sitte maange timer hver dag og grinde.

har enda ikke kjøpt gold, men det er en mulighet jeg holder åpen siden wow er basert på endeløs grinding og epic drops for å få deg penger til f.eks epic mount, noe jeg ikke har tid til.

Jeg mener nå det at du skal bli belønnet for innsats. En som spiller 5 timer i uka skal ikke ha like bra utstyr som en som spiller 100 timer i uka, for å sette det litt på spissen. Selv har jeg brukt siden release på å nå level 51, og hadde ikke mount før på level 47. Jeg har ikke vært borti tanken på å kjøpe gull på internett en gang, men folk er jo som kjent forskjellige.

Lenke til kommentar
jeg hadde nok ikke hatt noe i mot å kjøpe litt gold en gang i blandt, for jeg har rett og slett ikke tid til å sitte maange timer hver dag og grinde.

har enda ikke kjøpt gold, men det er en mulighet jeg holder åpen siden wow er basert på endeløs grinding og epic drops for å få deg penger til f.eks epic mount, noe jeg ikke har tid til.

Jeg mener nå det at du skal bli belønnet for innsats. En som spiller 5 timer i uka skal ikke ha like bra utstyr som en som spiller 100 timer i uka, for å sette det litt på spissen. Selv har jeg brukt siden release på å nå level 51, og hadde ikke mount før på level 47. Jeg har ikke vært borti tanken på å kjøpe gull på internett en gang, men folk er jo som kjent forskjellige.

For en gangs skyld er vi enige. Jeg har ikke sittet opp 100 timer i Molten Core for ingenting, og jeg liker ikke tanken på at noen bare kan dra kortet og være like langt. (Vel, ikke helt, men okei)

Lenke til kommentar

Bare en liten kommentar til han som mener at man selger "tiden" sin...

 

Man har da pr. definisjon utført et arbeid man selger videre og man skal således i Norge ha et evt enkeltmannsforetak registrert i momsregisterert, med alle de lover og regler som følger med. Kunne du tenke deg å måtte betale feriepenger til han som hadde "solgt" deg tiden hans?

 

Vet at dette er rimelig usaklig, men det synes jeg faktisk slike "smutthull" løsninger er også.

Lenke til kommentar
Bare en liten kommentar til han som mener at man selger "tiden" sin...

 

Man har da pr. definisjon utført et arbeid man selger videre og man skal således i Norge ha et evt enkeltmannsforetak registrert i momsregisterert, med alle de lover og regler som følger med. Kunne du tenke deg å måtte betale feriepenger til han som hadde "solgt" deg tiden hans?

 

Vet at dette er rimelig usaklig, men det synes jeg faktisk slike "smutthull" løsninger er også.

Veldig godt poeng.

Lenke til kommentar
kårekårelimihåret: HOLD KJEFT!

Henger meg på den.

Vist Loeve hadde spurt Blizzard om at det er lov og kjøpe account fra privat personer er det lov. Det kan du vel ikke si noe imot!

bare en 15-16 åring som lyger imo :!: No offence... (loeve)

Endret av bte
Lenke til kommentar

Denne tråden ahr sklidd så ut til de grader at jeg ikke ser mange grunner til å la den fortsette å gjøre slik. Denne tråden ble opprettet fordi trådtarter ville ha tips til sider hvor man kan kjøpe wow-kontoer ol. Om dette er lov, etisk forsvarlig el, har da ingen ting med sakens kjerne¨å gjøre. Dette kan diskuteres i de tråder som er opprettet om dette emnet. Eventuelt kan du opprette ny om det ikke finnes en tråd om slikt. Jeg stenger nå tråden, da trådstarter i det minste har fått et on-topic svar. Dersom trådstarter skulle lure på noe mer anngående slike sider er han velkommen til å lage en ny topic.

 

Snorre :)

 

*Tråd stenges*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...