Gå til innhold

Hvilken side er best på WoW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det kommer ann på hva du liker det da. For meg hadde det aldri vært snakk om å spille horde. Jeg nekter å spille noe som jeg syntes ser stygt ut over lengre tid. Dvs jeg spiller nå på min ALT, som en er dvergehunter. Og dem er på ingen måte bra å se til. Men min main er human warrior og det er min main jeg vil ta til 60. Dvergen skal bare hjelpe å levle en kamerat av meg opp til main char nivå. Og da spiller jeg dverg mer som en spøk.

 

Men også liker jeg alliance best pga bygningene dem har. Storslotte borger og hus. Jeg var rystet når jeg så orkestedene rundt omkring. Det så ut som forvokste indianertelt og jordhytter (samme med tauren). For meg blir dette altfor fremmed.

 

Og i følge kameraten min som spilte en undead sak helt til 52, så var mye av de områdene som dem løp rundt i preget av død og forråtnelse.

 

Alt i alt ikke noe for meg!

 

Men mange velger nok horde pga at dem vil være i opposisjon til fjortisene som som ofteste samler seg på alliance siden, og ikke nødvendigvis pga at dem liker horde-kulturen best.

 

Og noen, som 3 av mine kamerater, startet på hordesiden pga at en av kameratene deres, som forøvrig har sære meninger, startet en horde-figur. en flokk med sauer med andre ord!

 

Men alt i alt...det er opp til en selv og hva en legger i spillet.

Lenke til kommentar

deler samme formening som gamer73 sa at folk velger horde pga fjortissamlinga på alliance sia.

Jeg spiller horde. hadde venner på både alliance og horde side når jeg skulle begynne. men valgte horde.

 

Liker å velge det som ikke er så "populært". men bomma litt når jeg valgte shammy :p

 

men syns det er artig da.

Og hvis du ikke liker å ha det så altfor lett, så velg warlock.

men hvis du vil ha det rett fram, så velg paladin.

Dette er basert på hva JEG har hørt osv..

 

shaman er fin hvis du vil både være litt caster og melee :)

 

have fun

Lenke til kommentar
Men også liker jeg alliance best pga bygningene dem har. Storslotte borger og hus. Jeg var rystet når jeg så orkestedene rundt omkring. Det så ut som forvokste indianertelt og jordhytter (samme med tauren). For meg blir dette altfor fremmed.

 

Og i følge kameraten min som spilte en undead sak helt til 52, så var mye av de områdene som dem løp rundt i preget av død og forråtnelse.

 

Alt i alt ikke noe for meg!

Jeg respekterer selvfølgelig meningene dine, men har absolutt ingen forståelse for dem (Digger ca alt med Horde).

 

Du må ikke høre på han vennen din. UDs starting område er Tirisfal Glades, der bruker man ca. 1 time, og så er det bare å stikke til The Barrens som er et nydelig sted. Og fra lvl 20 og utover så henger jo Horde på nøyaktig de samme stedene som Alliance... Eller, vi har Thousand Needles mens dere har Wetlands. Og må si 1k Needles er at par hakk mindre preget av "død og forråtnelse".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...