Bear^ Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Rettelse: Blade of Aeon har 230 i damage, Health Augmentation, Mana Augmentation, Experience Augmentation og Sharpening Augmentation. The Harbinger har 198 i damage, samt Sharpening Augmentation og Piercing Augmentation. Så du tjener mye mer på å ha Blade of Aeon enn The harbinger. Men sword of Soul (eller hva det heter, har glemt det) har over 300 i damage, samt alle agumuntations som Blade of Aeon har, men er mye sterkere.
Mr. Bridger Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Ser at det er flere som ikke får fortsette etter den siste kampen. Siden jeg ikke har retail utgaven kan jeg ikke garantere at det er mulig, men du kan jo prøve på nytt. Hvis du fortsatt har den siste autosaven så tar det vel ikke mer enn 15-20 minutter.
Bear^ Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Har sett gjennom rulleteksten men ingen ting skjedde. Og de sier jo at kampen er over og at ingen vet hva som skjedde med "The Hero". Men som jeg sier, reload autosaven fra da du entra Bronze gate og spill alt du vil, maks ut statsene og få The harbringer. Gå fra snill, til slem og tilbake igjen. Vær utro, mishandle kona di etc. Valge er virkelig ditt
tunefish Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Ingenting skjer her heller. Bare rett tilbake til menyen. Dette er vanlig fable til xbox altså. Men er det no vits å skaffe seg TLC? Er det akkurat det samme som "vanlig" pluss et ekstra oppdrag?
Mr. Bridger Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 (endret) Har sett gjennom rulleteksten men ingen ting skjedde. Og de sier jo at kampen er over og at ingen vet hva som skjedde med "The Hero". Er det mulig at det er liten bug/feil med denne delen av spillet? Tok en tur inn på Lionhead sitt egent forum og der blir det sagt flere ganger og i flere tråder at dette er mulig. Les også siste post i denne tråden her: OBS! SPOILER WARNING http://allboards.lionhead.com/showthread.p...ht=play+credits Det virker som han som skiver det faktisk var jobbet med utviklingen av Fable. Edit: la inn spoiler warning Endret 29. september 2005 av Mr. Bridger
P-in-P Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 (endret) Hvor kan en kjøpe Sword of Soul ? Edit: Det heter ikke Sword of Soul nei! Finner ikke noe på Google i allefall... Endret 29. september 2005 av P-in-P
Bear^ Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 (endret) Sverde får du kjøpe i butikken ved Bowerston north. Husker ikke hva det heter, men koster over 60k og har damage på litt over 300. Edit: Heter Solus greatsword, sier i alle fall det på forumet til Lionhead Edit 2: Var i Bowerston north, der du treffer bithca Lady Gray etter endt arena. Min feil =) Edit 3: http://www.gamebanshee.com/fable/equipment/greatswords.php Endret 29. september 2005 av Bear^
Mr. Bridger Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 (endret) Husk at et lett sverd kan svinges fortere enn et tungt sverd. Ikke alle på Lionhead sitt Fable forum er like enige om hva som dermed er spillets beste sverd. Edit: Bear^ var før meg med navnet. Endret 29. september 2005 av Mr. Bridger
P-in-P Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Altså dette sverder Hvor kul er ikke jeg
Gromle Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 [iC' date=29/09/2005 : 23:40] Men jeg er enig i det P-in-P sier, Fable er et utelukkende bra spill, og det er teit å si noe annet! Mange rollespill nå til dags er utrolig linjære, enten dere velger å innrømme det eller ikke! De fleste er rimelige lineære ja. Men det jeg ikke likte med Fable var at det gav veldig muligheter for skikkelig utforskning ala Gothic og TES-spillene. Noe som er alfa omega for meg i slike spill. Også var det lett, veldig lett.
Whalecore Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg syns spillet var altfor kort. Brukte ca. 10 timer på å runde det (inkludert Lost Chapters) må kanskje nevne at jeg ikke gjorde alle små oppdragene, men jeg syns de var forferdelig kjedelige mange av dem ;p
SkyMarshall Arts Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Ja etter å ha lest her skal jeg ikke ha meg dette spillet. Jeg blir KVALM av lite frihet, en av grunnene til at jeg avinstallerte GuildWars iløpet av et par timers tid.
Tonickup Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Fable til pc var veldig bra spørr du meg... har brukt 15 timer til no men gidder ikkje å ta det siste oppdraget, for eg vil "leike" meg litt til
Bear^ Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Er ikke det at du ikke har valgfrihet i spillet for det har du samt mye å gjøre selv når du er mer eller mindre ferdig med hoved oppdragene og bare har siste Jack igjenne. Det jeg syntes var dårlig var at det var litt kort. Men det kan være fordi jeg hadde sett frem til et spill som var lengre. Er absolutt verd å kjøpe vis du er ute etter valgfrihet. Mye å gjøre.
Gromle Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Er det så mye valgfrihet da? Er jo stort sett 2 valg, ond eller god.
Bear^ Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Er mange poeng mellom ond og god og om du ser det på en slik måte er alle slike spill med valgfrihet et valg mellom god handling eller ond handling. Men det er det som er mellom som teller og der scorer Fable høyt hos meg i alle fall. Om du vil drepe folk som fluer og bli frykta eller leve som snill og bli forguda. Valgene mellom god og ond i Fable er mange synes jeg, og spranget mellom skikkelig ond og skikkelig god er lang.
Gromle Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Er mange poeng mellom ond og god og om du ser det på en slik måte er alle slike spill med valgfrihet et valg mellom god handling eller ond handling. Men det er det som er mellom som teller og der scorer Fable høyt hos meg i alle fall. Om du vil drepe folk som fluer og bli frykta eller leve som snill og bli forguda. Valgene mellom god og ond i Fable er mange synes jeg, og spranget mellom skikkelig ond og skikkelig god er lang. Vet ikke helt som jeg skjønte det svaret helt. Mange poeng mellom ond og god? "Valgfriheten" i Fable er jo enten eller. Man kan jo ikke løse oppgavene på en litt ond måte... Og synes det har for lite å si i praksis om man er ond eller god....
akristina92 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Man kan jo ikke løse oppgavene på en litt ond måte... Det er akuratt det man kan! F.eks når du har drept Jack of Blades første gangen. Velg: Drep søstera di og behold sverdet, eller kast det bort.
Bear^ Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Er mange poeng mellom ond og god og om du ser det på en slik måte er alle slike spill med valgfrihet et valg mellom god handling eller ond handling. Men det er det som er mellom som teller og der scorer Fable høyt hos meg i alle fall. Om du vil drepe folk som fluer og bli frykta eller leve som snill og bli forguda. Valgene mellom god og ond i Fable er mange synes jeg, og spranget mellom skikkelig ond og skikkelig god er lang. Vet ikke helt som jeg skjønte det svaret helt. Mange poeng mellom ond og god? "Valgfriheten" i Fable er jo enten eller. Man kan jo ikke løse oppgavene på en litt ond måte... Og synes det har for lite å si i praksis om man er ond eller god.... Du kan velge om du vil ta knerten på Twinblade eller la han leve. Du kan velge om du skal knerte Whisiper eller la henne leve Du kan velge om du skal beholde Blade of Aeon eller kaste det i vortexen Du kan velge om du skal hjelpe Lady Gray eller en gal dude i et fengsel Ingen valg? Hm, nei vel da. Pluss at du har mange små oppdrag kor du kan velge om du vil spille oppdraget som god eller ond.
Gromle Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Er det jeg sier, at det bare er enten eller. Ingenting i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå