Gå til innhold

NFS most wanted - latterlig dårlig


Syfer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel det kan kanskje diskuteres, men for noen år sia så var det omtrent bare NFS som var bra, nå er det jo stadig flere bilspill som presser på og øker realismen. dermed virker det som om spill som nfs blir mer og mer urealistiske. med unntak av nfs porsche, så synes jeg egentlig at alle spilla er ganske urealistiske. men har hatt mye moro med alle sammen

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

med unntak av det første nfs så har jeg kun spillt nfs på pc, så hvordan det har vært på konsollene opp igjennom åra vet jeg ikke noe om. det at det er dårlig på xboxen kan være like mye konsollen som spillet. nfs blir vel egentlig bygd for pc, og så konvertert til konsoller? eller tar jeg feil der?

Lenke til kommentar

Husker da demoen til NFSU2 kom ut til PS2, ble skuffet jeg også. Så kom den til PC, og var mye bedre. Og den endeleige versjonen av spillet var bare knaskende bra. Så ikke dømm så fort da man. Er tross alt en god stund før det kommer ut. Spillutvilere må tross alt kutte ned på mye av tingene i demoen da de ikke gidder å avsløre hele byen spillet utspiller seg i. Det sier jo bare litt. :innocent:

Lenke til kommentar
Husker da demoen til NFSU2 kom ut til PS2, ble skuffet jeg også. Så kom den til PC, og var mye bedre. Og den endeleige versjonen av spillet var bare knaskende bra. Så ikke dømm så fort da man. Er tross alt en god stund før det kommer ut. Spillutvilere må tross alt kutte ned på mye av tingene i demoen da de ikke gidder å avsløre hele byen spillet utspiller seg i. Det sier jo bare litt. :innocent:

kuttet de også vekk kjørefølelsen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...