Gå til innhold

NFS most wanted - latterlig dårlig


Syfer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det blir absolutt ikke feil å dømme en så vesentlig ting som kjørefølelsen, det føltes som om man lekte med spark på isen.

hakking er en ting som jeg regner med forsvinner i det fullstendige produktet, men jeg tviler på at kjernen av spillet (kjørefølelsen) kommer til å bli totalt forandret i finaleproduktet.

Lenke til kommentar
har prøvd demoen i en halvtimes tid på xbox, spillet er rett og slett grusomt.

spillet hakker og har en kjørefølelse som ikke ligner grisen, virkelig skuffende

hakka ikke på ps2 når jeg prøvde, men det som irriterer meg er at det virker som politiet bare skal ta deg og ikke de andre bilførerene

 

jeg lå ca på 3 plass og ser at bilen ikke følger etter de andre, men når jeg kommer forbi så kjører den mot meg :no:

Lenke til kommentar
det blir absolutt ikke feil å dømme en så vesentlig ting som kjørefølelsen.

Jo.

 

Jeg spilte demo'n av Forza Motorsport før jeg fikk fullversjonen, og det var som to helt forskjellige spill..

jeg spilte selv forza demoen, og grunnlaget var hele tiden tilstede, det trengte bare litt "polering" for at det skulle bli klart for markedet.

jeg ser rett og slett ikke grunnlaget i nfs most wanted, kjørefølelsen er rett og slett ikke tilstede, ikke på noen som helst måte.

prøv selv, jeg ble "rimelig" skuffet, det er rett og slett grusomt dårlig hittil.

 

for all del, klarer de å ordne opp i alt det negative til det skal ut i butikkene så er det fantastisk.

Lenke til kommentar
har prøvd demoen i en halvtimes tid på xbox, spillet er rett og slett grusomt.

spillet hakker og har en kjørefølelse som ikke ligner grisen, virkelig skuffende

helt enig,men jeg reagerte mest på grafikken som er direkte stygg.Trodde faktisk jeg spilte psone spill......

Greit at det kun er demo men ingenting kan redde denne fra "flop følelsen"............er flaut at MS godkjenner noe så dårlig.

Lenke til kommentar
NFSU 2 hadde verken kjørefølelse eller fartsfølelse; det føltes som om bilen kjørte i 70 km/t når man kjørte i 200 km/t... Blir derfor ikke overasket hvis Most Wanted er like dårlig.

er faktisk verre her.

svingene er ekstra ille, er bare til å svinge kraftig så klarer man svingen uansett hvor stor fart man har.

Lenke til kommentar

NFS serien har sine tilhengere, selv så ser jeg fram til most wanted, og jeg er 25 år...

 

mene jeg liker også spill som GTR, og gleder meg til GT Legends.

 

simulation for seriøs kjøring, og arkade for når jeg bare vil ha det moro.

 

jeg forstår godt at det er folk som ikke liker NFS, mene man trenger da ikke slenge ut en masse dritt om det og komme med kommentarer som at spillet er kun for 10 åringer...

 

si heller hvorfor du ikke liker det, eller ikke si noe i det hele tatt.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...