Gå til innhold

NFS most wanted - latterlig dårlig


Syfer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer det noen demo til pc?

 

btw: juiced demoen var helt :thumbdown:

mens fullversion er helt :thumbup:

 

så jeg tror fullversion blir forbedret en del.

Eller ei!

Jeg trodde Juiced sku vise fingeren til NFSU2, men jaggu er det Underground som mooner! :D

Prøv å slædd littegrann i Juiced og så i Underground!

Kav umulig i førstnevnte.. Gjemte det bak TVen jeg, så flau er jeg over å ha det!

Underground blir jeg rett og slett ikke lei altså karer! (jeg mener fortsatt 2ern!) Spesielt at de har gjort det så bra med alle lydene, og du har jo rimelig frihet til å køstomisere raids`en lissom! Jaja! :thumbup:

Nei, synes U2 er genialt jeg, og jeg tror nok at de som har respekt for seg selv og liker NFS, kommer til å ronke etter MW!! :dribble:

 

Høyh!! Er min mening...!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har ikke prøvd NfS most wanted men har vel spilt alle de andre som har kommet ut.

Nfs favoritt: Den første som kom til ps 2.. Lurer på om det ikke var hot pursuit 1 eller 2 eller noe i den duren..

Alle nfs før den var også ganske bra.

 

Så fikk vi nfsu 1. Da synes jeg det begynte å gå nedover. Spillet var i mine øyne helt sinnsykt å se på da, og digga og style biler,lystgass alt som hører til..(var litt fast to furios fan da), men synes det var noe litt spes med styringa og fartsfølelse uten nitro...

 

Når nfsu 2 kom så ble hjertet mitt knust.. Prøvde først en demo og når jeg begynte å kjøre så datt haka så hardt ned på parketten at vi måtte legge ny..

Kjørte jeg virkelig en tung pappeske uten noen som helst feeling med veien?? Det kjentes i hvertfall sånn ut..

 

Spilte ut demoen og la den aldri i maskina igjen, i frykt om at den ville begynne å brenne av skam..

Hadde et lite håp om at dette var pga at jeg spilte en demo, men merket ikke noen forskjell på full versjon..(har faktisk også spilt på psp og samma dritten der..)

 

Kan også si at jeg sammenligner med spill som:

Burnout 3 ( ikke revenge som jeg mener er blitt for enkelt og tullete hvor det virker som de har prøvd å stappe mest mulig inn i et spill uten å tenke skikkelig gjennom)

ridge racer til psp

GT4

Ralli motorsport challenge 2 (el noe sånt) til xbox..

 

Her er både simulator og arcade spill nevnt og lurer man på et spill i dag så burde man heller velge et av disse før noen nye nfs.

 

Hilsen

Skuffet ex-nfs fan

Lenke til kommentar

Dette utsnittet er ikke fra NFS:MW, men faktisk fra Bizzare. Crewet bak Project Gotham Racing 3.

 

Ser ikke ut til at å fikse alle bugs alltid er noe man vil satse på i denne bransjen.

Følgende sitat er i alle fall nytt for meg, men jeg har heller ingen problemer med å forstå dilemmaet

 

The game has really been coming together as the last few bugs have been squeezed out of the database. The emphasis for the last month or so has been purely on fixing the bugs that the MS testers have found as opposed to development, with the programmers and artists being put on "lockdown". If you're aware of the in's and out's of game development, you'll know that every time you change something there's about a 30% chance of the game breaking elsewhere. We wanted to avoid putting in these damaging changes, so a committee of experienced producers and designers must gauge each fix's potential pitfalls and balance these against the benefit of fixing the bug itself.

 

The last thing we wanted to do was break something, so major changes have to be carefully considered in order to make sure it's as solid as possible.

 

Så får vi håpe at kjøre og styrefølelsen i NFS:MW er noe EA finner det nødvendig å gjøre noe med. Ellers kan det spillet lett bli en flopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...