Gå til innhold

Hardware.no: hardware.no er et reklame-juletre!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er endel reklame på Hardware.no og søsternettstedene. Reklamen er en svært viktig inntektskilde for Hardware Online A/S, og uten den ville ikke vi skribenter fått betalt for jobben vi gjør.

 

Hvis vi sammenligner reklamemengden på sidene i HW-nettverket med andre store nettaviser, så ser jeg ikke helt at HW er så ille. Nettet flommer over av reklame, og det er dessverre svært lite man kan gjøre noe med. :)

Lenke til kommentar
hei, jeg er nye her.. osen legger man til bilde som vise i venstre hjørne?

Hei og velkommen så mye til forumet!

 

For å legge til et slikt bilde (avatar), så går du på Kontrollpanel > Endre avatar. Husk at du må følge reglene for avatarer.

 

Når du skal stille et spørsmål, så må du passe på at du poster en ny tråd, ikke i en eksisterende tråd. Når du poster slik som du nå gjorde sporer det tråden bort fra sitt opprinnelige emne. Det er også viktig at du finner riktig forumkategori, som i dette tilfellet vil være Tilbakemeldinger > Tilbakemeldinger om forumet.

 

Håper du får det hyggelig her på forumet! :)

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Nå er det ein gong slik at ein ikkje kan drive eit gratis nettsted utan reklame, og eg tykkjer ikkje det er så galt med reklame at den på død og liv må bort. Og alternativet til reklame er ville i så fall bli at HW.no blei ei betal-side. Men eg meiner likevel dei kunne spart seg for reklamar med annimasjonar.

Lenke til kommentar

Synes ikke man skal klage på den reklamen som er her. Den er jo også stort sett rettet mot oss brukere, det vil si datautstyr og div moro ting. Og ingen lyd :w00t:

 

Er jo neste ikke mulig å lese vg mer, sitter å scroller nedover, drar musepekeren over en reklame og hvis man da sitter med headsett på seg så er det jo et mildt hjerteinnfark som kommer hoppende nesten hver gang...

 

Synes da etter min mening at reklamen som er på hw.no er helt kurrant, plager meg faktisk ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...