Gå til innhold

Din mest uvanlige party+instance kombinasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært med på obskure ting som en all-warlock UBRS, men..

Vi har da five-mannet LBRS uten warrior, gruppen var vel noe i retning av:

Paladin

Priest

Mage

Rogue

Warlock (meg)

Paladinen dør ikke, men han klarer ikke å holde aggro annet enn på en mob om gangen, så det ble en CC-fest av dimensjoner. Ja, jeg brukte faktisk Succubus for seduce gjennom hele instancen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tok Landslide og goblinen i maraudon med

2 druid (eg var eine druiden)

1 hunter

Landslide gikk på håret, goblinen kom vi oss ned til med sneak og hunteren tok ein "feign death run" drepte goblinen loota og blei drept av mobs vi hadde aggroet :p

Grunnen var at resten av gruppa stakk når vi kom til dammen i midten (mage og warrior), og vi tenkte why not?

Endret av blackops
Skrevet

Må vel være da vi tok Gnomerun i DMwest

Gnome Warrior (meg)

Gnome Rogue

Gnome warlock

Gnome Mage

vi klarte warpwood uten healer og stemningen var i taket, det ble med ett værre da vi skulle ta spøkelseskaren, vi fikk han ganske langt nede men så ble det for vanskelig å få kontroll på han så da endte det med wipe.

Skrevet

det store rommet før emperor er ikke no problem ,en pala med consecration kan single en gruppe der :w00t: og ja jeg har prøvd å ta en gruppe selv de fire andre sto å så på :cool:

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

3 Mager 1 Prest og 1 Hunter i Maraudon. Overraskende så gikk alt knirkefritt. Tok ned princess fort som fy

Cloth ftw :w00t:

Skrevet

Ikke noe veldig uvanlig med denne kombinasjonen egentlig. (Zul'Farrak)

2xDruid (Meg)

1xMage

1xWarlock

Her kommer det uvanlige, vi hadde med oss en warrior som verken hadde 1h og shield eller defensive stance!? Jeg mener hvilken lvl 45+ warrior har _ikke_ defensive stance? Vi hadde forsåvidt sagt nei til en paladin jeg kjenner veldig godt og som er en flink til å (off)tanke når vi ikke har en warrior tilgjengelig fordi gruppa heller ville ha en warrior. Det var vel kanskje ikke gruppa som var uvanlig, men warrioren. Uansett var det en stor prøvelse å komme seg mellom hele ZF. Jeg og den andre druiden bytta på bearform og healing ettersom hvem som hadde mest mana mens warrioren sto og slo løs med sin nyinnkjøpte Blade of the Titans.

Skrevet
Ikke noe veldig uvanlig med denne kombinasjonen egentlig. (Zul'Farrak)

2xDruid (Meg)

1xMage

1xWarlock

Her kommer det uvanlige, vi hadde med oss en warrior som verken hadde 1h og shield eller defensive stance!? Jeg mener hvilken lvl 45+ warrior har _ikke_ defensive stance? Vi hadde forsåvidt sagt nei til en paladin jeg kjenner veldig godt og som er en flink til å (off)tanke når vi ikke har en warrior tilgjengelig fordi gruppa heller ville ha en warrior. Det var vel kanskje ikke gruppa som var uvanlig, men warrioren. Uansett var det en stor prøvelse å komme seg mellom hele ZF. Jeg og den andre druiden bytta på bearform og healing ettersom hvem som hadde mest mana mens warrioren sto og slo løs med sin nyinnkjøpte Blade of the Titans.

Haha :!:

Første jeg tenkte var at du måtte spille på alliance-siden, noe som viste seg å stemme ;)

Skrevet

Hmm.. var vell et raid run i BRD, skulle ta Emperor og få gjordt Attunement to the core questen.

1 Warrior (meg)

1 Rogue

1 mage

1 priest

og

6 paladins

Epz.

Skrevet (endret)
Hmm.. var vell et raid run i BRD, skulle ta Emperor og få gjordt Attunement to the core questen.

1 Warrior (meg)

1 Rogue

1 mage

1 priest

og

6 paladins

Epz.

merklig at 6 palas vill være med å ta emperor fot at kansje en av de skal få Lightforge gauntlets :p

Endret av Grabby
Skrevet (endret)
3 Mager 1 Prest og 1 Hunter i Maraudon. Overraskende så gikk alt knirkefritt. Tok ned princess fort som fy

Cloth ftw  :w00t:

Vi tok princess med:

55 Warrior

56 Warlock

51 Priest

52 Mage

Så lenge tanken er god så kan resten av gruppen fint være cloth. Men hadde det ikke vært for Warlock'en sin Voidwalker haddde vi mildt sagt plagdes litt med de bohemoth'ene (de store elite stein kjempene før princess) :p

Endret av phoen|x
Skrevet

Cloth ftw  :w00t:

Vi tok princess med:

55 Warrior

56 Warlock

51 Priest

52 Mage

Så lenge tanken er god så kan resten av gruppen fint være cloth. Men hadde det ikke vært for Warlock'en sin Voidwalker haddde vi mildt sagt plagdes litt med de bohemoth'ene (de store elite stein kjempene før princess) :p

La meg gjette, du er alliance?

Skrevet
Horde :w00t:

Ok.

Princess er vel ikke så mye poeng i lvl 51-55 da, bedre å gjøre ST, BRD eller noe da, kanskje begynne å titte på DM.

Skrevet

Stratholme solo som hunter er vel også ganske grei :w00t:

Exlpotion trap, max distance, multishot, volley, aspect of moneky and melee spam, avsluttet fint av en Feign Death (som helst ikke bør bli resistet). Med det burde du rydde unna minst en halv klynge med mobs. Etter de først mob-gruppene, så kan man pulle en og en, og kite de til døde. Du vil uansett alrdi komme deg noe særlig lengre enn første boss....men men, det er jo tanken som teller.

NB! Dette er en EKSTREMT farlig måte å gjøre Stratholme på. Sjansen for at du vil dø både en og to og ørten ganger er ektremt stor. Du er også avhengi av ektrem flaks. Det er nesten så godt som umulig å greie, men fortsatt mulig. Du er herved advart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...