Gå til innhold

Spill med opptil 1,3MB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er på jobb og pc'n jeg jobber med har ikke internett så jeg kjeder meg ofte med kabal og edderkopp spillet, så har dere noe forslag til genial spill som bare er på 1,3 mb slik at jeg kan lagre det på diskett og så lagre det på pc uten internett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kjøpe flashdisk til en stakkars 50 lapp? kommer betydelig lengre med bare 64mb...raskere går det også ;)

edit: ok, viste seg at den billigste i prisguiden koster 125kr...men det er fortsatt ikke mye penger, og du kan bruke den til annet ;)

Endret av MrLee
Skrevet

Er ikke det store problemet med slike gamle spill (går ut ifra de er DOS baserte) at man må drive å konfigurere autoexec.bat, config.sys eller noe sånn drit? Og så starte maskina i Dos? Husker med gru hvor mange timer jeg brukte for å få nok "conventinal memory" så spilla ville virke (uavhengig av hvor mye totalt minne jeg hadde). Eller er dette spill som er beregnet på bruk i windows?

Skrevet

www.dosgames.com

hvis du er på jobb, og PCn du sitter og jobber på ikke har internett, hvordan klarte du da å få lagt dette topic'et? lolle

Skrevet

PC jeg jobber vanligvis med har internett, men i blandt så må jeg jobbe på annen plass og der har det ikke internett.

Men takker masse for mange bra linker! :) Kjeder meg litt mindre nu :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...