Gå til innhold

'Beste pris på xbox 360


Zl8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen er ikke lik hos alle.

Jeg har allerede sett den til priser over den veiledende prisen.

Ikke sett noen som annonserer den billigere enn den veiledende.

 

For min del kan jeg fint "tape" en eller to hundrelapper, og det ALLER viktigste er for meg som trådstarter er inne på.

Hvem kan GARANTERE at den er i postkassen til 2. desember?

 

Nettopp pga jeg har gledet meg til denne Boxen i snart et år nå kommer jeg til å stille i butikk med disk og lager for å sikre meg XBox360 2.desember FØR lunsj!.

 

(Det kan jo hende at noen nettkunder er heldige og får den før 2. desember, men Posten Norge stoler jeg ikke på lenger og vet med 90% sikkerhet at de aldri ville få den i min postkasse til 2. desember.)

Lenke til kommentar

Ingen kan vel "garantere" at du får pakka den 2.desember. Men de vil nok prøve så godt de kan. Spørs også litt hvor mange 360-er som blir solgt i Norge ved lansering. Om f.eks. Elkjøp, Expert, Komplett, etc får førsterett på de store leveransene.

 

Tror det lureste vil være å møte opp på utsiden av en større butikk - en time før dørene åpner. DA er du garantert en boks den 2.desember. :)

Lenke til kommentar

Ser at komplett.no er oppført med 1310 stk av Hard Disk-utgaven.

Det er vel tall direkte fra Norek som mange av nettbutikkene har som sin hoveddistributør.

Ser ut til at det er en massiv logistikk på tingene da ja.

 

Nei, blir nok butikkvindu på meg.

Skal ikke se bort i fra at noen butikker selger den 100,- billigere for at vi skal gå i akkurat den butikken.

Det er jo ekstrautstyr som kontrollere, spill, kabler og annet dill de virkelig har stor avanse på.

Får du kunden inn for å kjøpe en XBox 360 er du rimelig garrantert på å få et mersalg i form av minst 1 spill, og kanskje noe annet små snacks.

Tipper Elkjøp og de andre kjedene kanskje smeller til med en 3.295,- pris.

Ikke at det rokker mye for min del, men at det blir god tilgjengelighet av konsollen ved release er viktigst for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...