Blåbær Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Svært så tåpelig diskusjon vi har her da. Burde ikek være det en for/imot Opera. Alle internett browsere har sine svakheter. Burde heller gratulere Opera med å gjøre sin nettleser gratis for folket!
Panodil Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Har opera 8.02 men vil oppgradere til 8.50. Må jeg laste ned Opera 8.50 og så installere den eller kan man oppdatere på noen måte? Vil gjerne ha med bookmarks og andre innstillinger.
Blib Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Har opera 8.02 men vil oppgradere til 8.50. Må jeg laste ned Opera 8.50 og så installere den eller kan man oppdatere på noen måte?Vil gjerne ha med bookmarks og andre innstillinger. Du må installere Opera på nytt da de ikke utgir patcher. (Noen vits når programmet er på 3MB?). Men det er ikke noe problem da du automatisk får de gamle bokmerkene og draktene og den slags.
toretors Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Hva med alternativer til BookmarksHome og Google preview?
Zappy Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Dette er helt herlig! Håper de enda har mulighet for doneringer. Skal donere med det samme!
MrLee Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Grattis til Opera, men hva tjener de penger på nå da? Premium support, mobilversjonen og donasjoner?
RattleBattle Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Grattis til Opera, men hva tjener de penger på nå da? Premium support, mobilversjonen og donasjoner? Googlesøk og Amazonsøk.
baremegigjen Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Ad Muncher blokker reklamen fint i opera. Enkelt og greit lite programm.
lysbryter Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jævlig bitter for at jeg solgte Opera-aksjene mine for to uker siden. Siden da har aksjen steget med 30 % !
Marvil Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hæ?? er Firefox mer utrygg enn IE?? Tror du har blingset litt her. http://www.digi.no/php/art.php?id=266615 Jeg vet ikke med deg, men jeg lever ikke i første halvdel av 2005. Det har skjedd en del siden da.
HilRam Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Rett og slett et genialt trekk av Opera Og hvor blir inntektene av da? Hva er genialt her?
lysbryter Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Og hvor blir inntektene av da? Hva er genialt her? Det er ikke den vanlige Opera-nettleseren det har vært store penger å hente på uansett. Det er i bundling med mobiltelefoner de virkelig kan tjene penger på.
potetskrell Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Og hvor blir inntektene av da? Hva er genialt her? Det er ikke den vanlige Opera-nettleseren det har vært store penger å hente på uansett. Det er i bundling med mobiltelefoner de virkelig kan tjene penger på. I tillegg trekker de flere folk til nettlesere uten reklame. Er det sagt noe om at reklamen kan komme tilbake?
MrLee Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 (endret) Rett og slett et genialt trekk av Opera Og hvor blir inntektene av da? Hva er genialt her? Grattis til Opera, men hva tjener de penger på nå da? Premium support, mobilversjonen og donasjoner? Googlesøk og Amazonsøk. Endret 21. september 2005 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå