Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nå jeg skal si lol?

De som puler rundt vil ikke ha deg og resten vil ikke pule rundt.

Rxj0n, gi opp og vent til du er 25 eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og kordan tror du jentene har det da? det forventes at du enten er av den madonna aktige typen eller total super tøs som er med på alt. Dere tror at om en jente (i hvertfall på min alder) ofrer seg når vi ligger med dere. Vi må holde tilbake..faen heller..mye kjiipere det. Slipper du deg litt løs en gang så får dokkar oss til å føle oss billige..

Skrevet

Enig med Kine der.

Er vel stort de overlegne, 'populære' guttene som alle jenter har en tendes til å sikle etter som oppfører seg slikt.

Rare greier.

Skrevet
Vel. Gutter som er slik, er nettopp - gutter. Umodne gutter som ikke får seg noe, og derfor er misunnelig på de som får ha seg.

Selvfølgelig.

En trenger å gi etter for driftenen sine en gang iblandt.

Heldigvis går det finfint for fleste etter et par år. ;)

Skrevet
Vel. Gutter som er slik, er nettopp - gutter. Umodne gutter som ikke får seg noe, og derfor er misunnelig på de som får ha seg.

Agreed. :)

Skrevet (endret)
å være alene er ikke noe artig...tro meg..

Veldig enig. Jeg har vært alene i nesten 2 måneder nå og det har ikke vært bare moro.

Endret av chris
Skrevet
Jeg har vært aleine i 20, så stop whining.

Cun då! no må du slutte å fokusere sånn på at du lissom e helt aleine...Du e aldri aleine..det e alltid noen der ute som bryr seg..eg bryr meg :)

Du får ikke noen kjæreste fortere av å gå rundt og deppe over det hele tiden!

Skrevet
Ja, jeg er overbevist over ay jenter ikke er ute etter noe spesiellt seksuellt i 16-18 års-alderen...

Man finner mange jenter som er ute etter et seksuelt forhold, som er til og med under 16...

Skrevet

Sex e jo en viktig del av et forhold og føler du deg klar for det, så ser ikke eg noen grunn til at vi "Unge" ikke skal få ha oss :p

..men har ikke mye til overs for sluty fjortisser som ligger med alt og alle bare fordi de var så innmari full eller fordi det e så utrolig kuuuult :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...