Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sa "In stores tomorrow", noe som kan forklare hvorfor dama hos Humac var så mystisk når jeg tredjegradsforhørte henne om når de nye modellene kom.

Skrevet
Han sa "In stores tomorrow", noe som kan forklare hvorfor dama hos Humac var så mystisk når jeg tredjegradsforhørte henne om når de nye modellene kom.

Huh? Kommer de i morgen i Norge også?

Skrevet

Dette blir jo konge!

Håper leveringstiden ikke blir så veldig lang, vi har allerede utstatt mamma sin bursdagsgave i 4 dager. :p

Forøvrig var maskinene veldig pene, synd at backlit keyboard bare finnes på den dyreste MacBooken.

Skrevet

Apple Store er oppe igjen!

Men noen som vet når de ankommer i butikkene i Norge? Må finne ut om jeg skal bestille på nett eller kjøpe i butikk.

Skrevet

Hmm, blir vel en Cinema Display på meg, hvis glasset er bedre en plast-glossy skjermer. Refleksjoner er jo typisk ikke et problem inne iallefall. Spørs bare om den har bra nok fargegjengivelse. (Og om det finnes dvi-->displayport adaptere, men det regner jeg som en selvfølge)

Er veeeldig frista til å mekke ny MBP, men tror nok ikke det skjer med det første. Ny skjerm hugger mer en nok inn i sparekontoen(e) min atm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...