Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen hjelpe meg med et lite dilemma?

Jeg bestilte en Macbook via apple.no den 2. Januar, den ble sendt den 3. og pakkesporingen viser nå at den er fremme i morgen (7. januar). Det jeg lurte på er om pakken bare blir levert på døra BARE i 15:00 tiden, fordi jeg er ikke hjemme før 15:45 nesten hver dag. Derfor kan jeg ikke skrive under. Kan jeg bare få broren min til å si han er meg og skrive under? Hvis ikke er jeg redd jeg må vente helt til lørdagen og jeg trenger den denne uka :dontgetit:

Lenke til kommentar

Får man e-mail rett før levering? Tror jeg leste et sted at jeg skulle få mail når "carrieren" som skulle levere varen hadde macbooken i hånda. Har ikke fått noe mail så langt og det står at pakken skal leveres i morgen og er "on schedule". Er veldig nervøs siden jeg er nødt til å ha den til uka..

Lenke til kommentar

Jeg sliter med litt av det samme.

 

De som avlastet UPS for min pakke har tydeligvis store problemer med å finne veien hit, for jeg skulle hatt en iMac på døren fredag, men den har ennå ikke kommet. Har også vært i kontakt med UPS og fått dem til å kontakte hvem nå enn det er som kjører rundt med pakken min, men det har ikke gitt resultat så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...